2009. április 7., kedd

Herman Nap

Ma van Herman nap. És ha már a suli névadójának vezeték neve Herman, mért ne ünnepeljük meg ezt a nagyszerű dolgot egy még nagyszerűbb Herman-nappal?
Hozzávalók:
- 35 perces rövidített órák
- 15%-kal vidámabb tanárok (??)
- sok program a suliban: falmászás, kötéltánc, szumóizé, csocsóbajnokság, dartsbajnokság, sorversenyek, amatőr zenei fellépők.

Ez a nap egész jó. Lett volna. Nekem nem volt az. Ilyenkor nagyon vidámnak kellene lenni, én nem voltam, mert én úgy de úgy... :(
A sulis programok közül viszont feltétlenül ki kell emelnem a "méltán népszerű és nagyhírű Herman Vokál" fellépését. Egy dalt ismertem a repertoire-ukról. Én ugyan ezt pont nem énekeltem a régi, igazi Herman Vokálban, de hallottam azt a változatot. Azt hiszem soha senki nem látott még ennyire fájdalmasn üveges tekintettel bámulni. Ezután jött valami allelujás dal, de inkább volt siratóének mint vidám zene. Kész katasztrófa. Úgy ültem oda, hogy majd jól kiröhögöm őket, hogy mégis mit képzelnek, hogy tovább lehet-e vinni _azt_ a Herman Vokált, ehhez képest viszont inkább sírhatnékom volt. :S

A programok között volt ördöglakat, meg mindenféle logikai ügyességi feladatmegoldó eszköz, amivel egyesek igen jól elvoltak. :D

De nekem nem volt túl jó kedvem, úgyhogy elindultam haza és egy jóó hosszú utat választva alig másfél óra alatt hazaértem. Viszont legalább az jó volt, hogy virágzanak a fák és nagyon szépek, és szép az illatuk is. :)

Nincsenek megjegyzések: