2009. április 17., péntek

Így szép a péntek

Jó nap volt ez a mai.

Írtunk egy nagyszerű szövegértés-dolgozatot, amit a többségnek nem sikerült időre befejeznie, én viszont már 10 perccel hamarabb kész voltam. Ezt nem értem, hogy hogy lehet, de nembaj. Írtunk még ma egy filozófiadogát is a keresztény filozófiából (ezt csak azért írom le, mert most még épp emlékszem, hogy mi is volt a témája). Természetesen mindenki puskázott, súgott-beszélgetett, leveleket küldözgetett, néztük a füzetünket, a padtárs dolgozatát és másik szomszédét is. Tanárnő persze mit sem vett észre az egészből. De hát azt úgy is kell, neki ez a dolga. :D

Aztán volt ma még HermanOttó-sírkoszorúzás. A kisvonat 3/4 3 után indult és majdnem fél óra alatt értünk Puskaporosra. Ott a sírnál eltöltöttünk egy negyed órát, de mivel esett az eső, és hátul álltunk, csak sok-sok hátat és esernyőt láttam. Fogalmam sincs, melyik Herman Ottó sírja. Vic, Eszti, Veréb, Tücs és Szaszy elmentek Lillafüredre, ahol találkoztak Pickpockettal és Pakaaval. De esett az eső. Nagyon. Ezért felhívtak engem, aki a kisvonattal mentem vissza, hogy találkozzak, és megbeszéltük, hogy a Szinvaparkban találkozunk. Így is lett, miután a kisvasút az odafelé elégséges 25 perc helyett 1 óra alatt ért vissza, és miután találkoztam Botival, és együtt odamentünk. Na ott volt nagy hatalomkártyázás, amihez én nem értek, úgyhogy erről no comment. De azért jó volt. :) És rendeltek egy naaagy pizzát, talán 50 cm-s átmérőjűt. Szóval nagyon nagy volt, de hamar elfogyott. Anasászos volt. Azt nem szeretem. Na de aztán egyszercsak eljöttünk és holnap 6-kor folyt. köv. Legalábbis nekünk kettőnknek. :)
Jólesz.

Nincsenek megjegyzések: