2009. április 13., hétfő

Kicsikét furcsa reggel

Egész délelőtt le akartam ezt írni, mégis csak most jutottam el idáig.

Tehát reggel már 3/4 7-kor felébredtem. Még nem nyitottam ki a szemem, de már nem is álmodtam, amikor azon gondolkoztam el, vajon reggel van-e vagy este? Délután aludtam el, és most este van, vagy este aludtam el és reggel van és egy új nap és ideje felkelni. Átfordultam a másik oldalamra, és éreztem, h. a nagytakaróm van rajtam, ebből tudtam, hogy reggel van. Akkor kezdtem el érezni, hogy fájdogál a hasam. :( Még mindig csukva volt a szemem, és jött egy olyan gondolat, hogy talán már dél is van. Na így történt, hogy ránéztem az órára, és csalódva láttam, hogy még 7 óra sincs. De azóta nem is aludtam vissza. És egész nap fájdogált a pocim. De ez akkor már nem érdekelt, amikor az egész délután szép volt. Nagyon szép. :)

Nincsenek megjegyzések: