2009. április 24., péntek

Szalonnasütés 2 - Lasagna - B terv - Boldogság

Ha nem mondtam volna még elégszer, akkor most újra megjegyzem, hogy imádom a szombatot.
Délben találkoztunk Verébbel, negyed óra múlva pedig Botival. Felszálltunk az első szembejövő 1-es buszra, és elindultunk a Majális-parkrba. Útközben felszállt még a buszra Mica és Zolika, meg Kecske is. Együtt felsétáltunk és ott volt már Pickpocket meg Pakaa meg már nem is tudom ki még. Aztán volt kiskutya is, akitől elvártuk volta, h. rávesse magát Micára, de még túl pici volt. A nap folyamán egészen sokan lettünk, néha elmentek emberek, de helyettük jöttek újak. Volt tényleges szalonnasütés is. Volt foci, de nem sokáig, mert aztán túl erős ellenfél közelített a pályához. :) Volt kicsiséta hosszúcsókkal és nagy keresőakció, pedig nem is kellett volna messzire mennünk. De az elköszönés után Boti meg én eljöttünk, egyenesen ide hozzánk. Megnéztük a kilátást, és nagyon ügyesen beraktuk a lasagnát a sütőbe. Amíg az sült, hallgattunk zenét és hazajött anya, utána pedig ettünk lasagnát. Finom volt. Lasagna. Nyamm. :) Ezután jött a "B terv": megnéztük a Madagaszkár 2-t és az Alkonyatot. A rajzfilm nagyon édes volt, főleg a picizsiráf, meg a pingvinek. :D A film pedig vámpíros volt. Kifejezetten sok a hasonló bennem és a vámpírokban. Szeretnék vámpír lenni. Félelmetes. Jó. :) Volt még egy kicsi zenehallgatás és sötétbenkettenlevés, aztán éjfél után elmentünk a buszmegállóba, és ott elköszöntünk. Visszakaptam a pulcsimat is végre, adtam cserébe csokit. :)
Szeretem a szombatot.

Ma pedig volt reggeli, fürdés közben pici tanulás, találkozás és állomásrakísérés, lasagna és F1. Beszélgetés Verébbel és imádom hogy ő és Pakaa együtt. Szeretem őket. Úgy de úgy örülök nekteeeek! :) :) :)
Legyennyár.

Nincsenek megjegyzések: