2009. április 10., péntek

tegnap és ma. holnapszombat

Mivel csakúgy felkeltem magamtól már fél órája, és van még 1 egész órám a készülődésig, leírom mi volt tegnap, meg mi lesz ma.

Tegnap bowlingozni voltunk, 8-an, a plazában, mert most csütörtökönként nagy [eksön] van, és a 250 ft/h/pálya árra úgy gondoltuk, ezt nekünk találták ki. Sok embert hívtunk, és most épp 4 is eszembe jutott, akik nem jöttek. Na de mi 8-an 2 pályán játszottunk és volt sok siker, meg csalódás is. Az egyik négyesben a fiúk mind megdöntötték saját rekordjaikat bőven 100 fölötti teljesítménnyel. Nem tudom hogy csinálták, de kétségtelenül jól ment nekik. :D
Ami a mi négyesünket illeti, itt csak Veréb döntött rekordot, de mindjárt 2x is. Egy rövid ideig elmondhattuk, hogy ugyanannyi az egyéni rekordunk, de sajnos néhány ponttal előrébb lépett. Nade majd legközelebb visszavágok! :) Aztán velünk volt még Pakaa, akinek hát szegénynek még mindig van mit feljődnie. :D Bár volt, h. tarolt is, azért rászorult Verébke boszorkányerejére. Meg az én szerencsémet is elvette néha. De legalább lett gyereke, neki meg Verébnek, méghozzá Kicsipiros, ami egy 8-as golyó volt, de nem a "black eight", merthogy ez ugye piros volt. És nagyobb is.

Namármost ezek után anya és én elmentünk vásárolni, mert a gyereket el kell látni nyárra mindenféle ruhákkal. A küldetés igencsak sikeres volt. Az eredmény: 4 nadrág, 6 felső. Ez pedig remek. :D A 3 órás tour de shopping után hazajöttünk és csináltunk lasagnát, ami finom volt, de előre elkészített volt, és szerintem az anyáé akkor is finomabb. De egynek jó volt. (És még maradt is, de nem fog :) )

Tegnap már nem történt semmi érdekes, és ma se, de azért jó napnak ígérkezik ez a mai. Felkeltem, és süt a nap. A ruhásszekrényemet egy icipicit átrendeztem, de épp csak negyed órámba került, úgyhogy nemvészes. :) Közben pedig zenét hallgattam, és köszöntem neki, hogy "Csá, Misi!", és ettől jó kedvem van még mostis.

A mai nap legfontosabb programja: a Pickpocket-féle évadnyitó szalonnasütés, kinn a Majális-parkban. Erről még nem írok, mert ugye még nem volt, de majd ennek is eljön az ideje.

És a legjobb a mai napban, hogy holnap szombat van. :)

Nincsenek megjegyzések: