2009. július 7., kedd

Így telik a nyár

Hajj de régen írtam és milyen ideje van már. Napos. Bár most borongós, meg esett is, de süt a Nap és csak meleg van. Bolond idő ez. Ez majdnem jó szóvicc volt. Ugorgyunk.
Tehát. Tulajdonképpen azt sem tudom már mi az utolsó bejegyzés, úgyhogy meg is nézem mindjárt.
Na igen, meg is van.
Azóta bizony volt egy szalonnasütés, amire csak picit mentünk ki. Utána az írkoncert viszont csudijó volt, de kár, hogy nem volt ott mindenki.
Volt esti biliárd többekkel, meg beszélgetés. Aztán volt reggeli biliárd és lasagnaevés. Gitároztunk is jól. Egyszercsak lettünk sokansokan egy cserépkányhában, és a sok ivásnak Lili jömvillája lett a vége. Mert ő bizony ezt mondta: "Van gömbvillám is. De komolyan." Másnap reggel viszont elfelejtettünk esőtáncot járni.
Na lehet hogy most több fontos dolgot is kihagyok, de nem jut eszembe akkor sem, hogy mi volt az elmúlt 2 napban. Úgyhogy át is térnék a mára. Ja nem. Tegnap. Az történt ugyanis, hogy elmentünk vásárolni mindenfélét: lett fürdőruhám, szép sárga, lett alvósnadrágom egy piros és egy fekete, lett 12 db zoknim is (zoknit csakis nagytételben veszünk). Voltunk Nagyimnál és a piacon, utána vettünk táskát anyának (ami amúgy hasonlít a Vicáéra, ezért akárhányszor ránézek, mindig meglepődöm hogy jé, itt van Évi? és nem.). Na akkor ezek után hazamentünk, én visszajöttem, és találkoztunk 3-an, Biciklislány elköszönt, megkerestük Anyuci SzuperShop kártyáját, utána hazajöttünk és voltunk. Néztünk filmet, és bár eddig is tudtuk, hogy sose halunk meg, mostmár biztosak is vagyunk benne. Ma reggel (délkörül) pedig megtudtuk, hogy milyen szörnyű világ van Pityu mögött, ott túl a sövényen, ahol bizony vannak a kajacsináló-szállító-evő és ki tudja még milyen gépek. Apropó, kaja. Szerintem annyira zseniális vagyok, de tényleg. Van itthon csoki-vanília jégrém, és találtam egy kis étcsokit, amit ügyesen darabokra törve összekevertem a jégrémmel. Hát annyira finom lett, hogy ejha! :)
Hát akkor ennyi? Jaa nem dehogy. Le akartam írni némi tervet a nyárra, de ezt másik bejegyzésben. :)

Nincsenek megjegyzések: