2009. július 31., péntek

Túra-dilemma-jelen

Voltunk ma Lillafüreden. Bár nem jutottunk el Fehérkőlápára, a cél végig a szemünk előtt lebegett. Ti. minden út oda vezet. Hisz ez Quechua. (Köv. párterápia aug. 3.)

Na meg kaptam levelet, hogy felvettek az egyetemre, bár a még fellebbezhetek. Megfontolandó.
Mindenesetre hivatalos tagja lettem az ETR-nek, a rendszer egyelőre szimpatikus, bár úgy hallottam rosszabb, mint a Neptun. Szerintem egyik rosszabb, mint a másik, ettől se várok sokat.
Legalább van rajta fórum, találtam rajta lakáshirdetéseket, holnap növelem a telefonszámlám. Csakhogy kaptam a levélben üzenetet 2 (szak)kollégiumból is, hogy menjek oda. Az egyik szimpatikus lenne, meg gye olcsóbb megoldás is, de nekem kötelezettségeim vannak. Meg most nem hagyhatom ott Lakótársat. Most nem. Jövőre meg ki tudja, mi lesz.

Álmos vagyok és nagyon melegem van. Nyár van. Jaj mindjárt nyelvvizsga.

Nincsenek megjegyzések: