2009. augusztus 8., szombat

Egyetem, német, koncert

Hajajj, mennyi minden történik és milyen bonyolultak ezek a dolgok.

Itt van például ez a lakás-ügy. Albérlet már nincs, koli még nincs, és ha nem is lesz akkor nincs hol laknom. Majd kiállok valami forgalmas pesti térre, és egy nagy táblát tartok magam elé: "Egyetemista vagyok, nincs hol laknom, fogadj be!". Szép kilátások. Nade vannak nekem kedves leendőbeli szaktársaim, akik kitalálták, hogy mivel közülük is lehet hogy valaki albérletbe megy, bioszosok közül keresne lakótársat. Okos lányok ezek. (Jó lenne tudni, mikor derül ki a kolis felvételi eredménye.)

Na erről a nagyszerű bioszos gárdáról jut eszembe, hogy van nekünk egy remekbeszabott levlistánk, ami igencsak élénk forgalommal bír, és milyen jól tudunk kommunikálni. Lett nekünk iwiw-klubunk is, és google-ös maillistánk is. Jelenleg msn-re kb. 80 embert tudnék felvenni. Ebből már megvan kb. 10. Haladok. Napi 30-40-50 levél vár dél körül, mikor bekapcsolom a gépet. Sose volt még ekkora forgalmam, bár a többieknek se. :)

Meg ha már egyetem: felvettem az előzetes jelentkezésben az előadásokat, de gondoltam a gyakokkal még várok, addig informálódom a tanárokról. Nade. A TTK TO honlapján múlt héten még elérhető volt az online tanrend. Az előző napokban a szakoknak meghirdetett kurzusokat már nem tudtam megnyitni, mára pedig már arra a szintre jutott az oldal, hogy már maga a tanrend menüpont sem jön be. Sőt. Semmi. Nagyszerű lesz ez a rendszer, én úgy érzem.

Aztán itt van a német. Haladok, időben vagyok, a nyelvvizsgában nem reménykedem, de legalább elkezdtem. Amúgy jövhét csütörtökön kezdődik a tanfolyás, de még nem küldtek semmi értesítést, hogy hány órára menjek és hova. De mindjárt jól megkérdezem.

Tegnap voltunk GyárFeszten. Mentünk este 6-ra, volt józene itt, 2 rosszul hangosított zene ott, aztán valami harcibemutató megint itt, utána fél 9-től fél 12-ig áramszünet, kukákban gyújtott tűzzel, dobokkal, tűzzsonglőrökkel, de végül - Köszönjük Koza! - lett Subscribe meg Kowa, meg még valami ismeretlen, és végül eljöttünk hajnali fél 3-kor. Ma pedig voltam a plázában a blúzomért, utána találkoztunk anyával, aki hozott Nagyi-féle almássütit (ami attól tartok a holnapot már nem fogja megérni), voltunk boltban, és jöttünk haza. Ma volt már e-mail olvasás, ebédelés, tévézés, németezés, amiből pedig lesz még. Holnap üresjárat némettel.
Ez a terv.

Nincsenek megjegyzések: