2009. szeptember 19., szombat

conf, evil person; F2F, 1.129, CW,

Conf.: konferencián ülök. Naaaagy, nemzetközi fizikai, mégegyszer mondom fizikai konferencia az egyetemen.
Evil person: mielőtt bárki megijedne, hogy mit keresek én itt, csak technikai személyzet vagyok, nem előadó.
F2F: jelenleg (szomaton, és majd vasárnap is) az ún. 'face to face' meetingek folynak. (Hétfőtől csütörtökig a plenáris ülések zajlanak.)
1.129: ez az egyetem Dékáni tanácsterme, én itt felügyelem a rendszert. (További termek: Marx-terem, Kari tanácsterem + vasárnap Vizualizációs Centrum, plenáris: Gömbaula.)
CW: Continous Waves - ez a meetingek témája ebben a teremben. (További témák: Burst, CBC, + vasárnap Stochastic.)
EVO: a konferencia összes résztvevőjénél van laptop, mind rácsatlakoznak a netre, vmint az EVO-hálózatra. Ezzel a beszélgetés nemzetközivé válik: vannak, akik fizikailag nincsenek itt, a világ másik feléről azonban ugyanúgy tudnak csatlakozni.
Elektromos rendszer: péntek délután 3-kor találkoztunk (személyzet), és megismertük az EVO-t. Ezek után berendeztünk 3 termet + a Gömbaulát, több mint 200 elosztót helyeztünk el, fázistmértünk, kábeleztünk, rögzítettünk, számítógépeket üzemeltünk be, hangrendszereket állítottunk be, és mindezt több mint 9 óra munkával. Igazi férfimunka volt.
Fél 1 körül indultunk el, 1-kor már az ágyban voltam. Ma reggel fél 8-kor volt találkozó. Gondosan beállítottam a telefonom 6:20-ra. Csörgött, lenyomtam, szunny. Eltelt 1 perc, és az óra 7:00-kor csörög. 10 perc alatt felöltöztem, megfésülködtem, elraktam a lapost, a kábeleket, egyetemi cuccokat, konferenciás papírt (kereséssel együtt), vizet töltöttem, ellenőriztem az övtáskám tartalmát, és készen (de nem frissen) lesiettem a 4-re, hogy találkozzak, és jöjjek további bolyais személyzettel együtt.
Amúgy nagyon tetszik ez a meló. Nemrég voltam ebédelni, a kaja is jó volt (merthogy az is benne van a fizetésünkben), és a rendszer remekül működik.
Mivel semmi dolgom nincs az előadások közben, és úgysem értek az egészből semmit, tökéletesen elszórakozom a saját gépemen és haladok a tanulnivalóimmal. Ilyet máskor is kéne...

Juteszembe. Egy közérdekű közlemény, de csak bizonyos embereknek.
Tike, Vic, Veréb, Pakaa, Tücsi, Simi, Szaszy, és a többiek: meg kell beszélnünk a 25-ét! (Kutatók éjszakája). Ha ezt kihagyjuk, fogalmam sincs, mikor látjuk egymást legközelebb. Pedig hiányoztok nagyon. :(

Nincsenek megjegyzések: