2009. október 28., szerda

Érdektelen

Tudom, túl sokat írok erről. Ha valakinek nem tetszik, ne olvassa. Én sem fogom.
Az első vizsgálatok leletei szerint megmaradok. Jövőhét péntekre kaptam időpontot a hasi ultrahangra. Remélem ott kiderül valami, különben ehetek kamerát, hogy megnézzék a gyomromat is. Fúj.
Ja, a legújabb fájdogálás este 7-kor kezdődött. Már jobban vagyok - már ha ez érdekel valakit.
És legalább, ha már a tervezettek ellenére hazajövök a jövőhéten, nem kéne kihagyni a Dalriada koncertet. Sőt, még a mai napom is jó volt (leszámítva az elmúlt másfél órát).

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Borii!

Csak, hogy tudd engem érdekel, hogy mi van veled. És örülök, hogy eddig semmi komolyat nem tudtak kideríteni, bár azért azt is remélem, hogy nem kell menned gyomortükrözésre, mert az nem annyira mulatságos dolog. Sajnálom, hogy fájt a pocid, remélem, hamar túl leszel rajta.

Állandó olvasód: Adri

Nap írta...

ehetek kamerát XD
mármint mú mú.
:)

borii írta...

Hümm... hamar túl leszek rajta? A tegnapi hasfájás 18 órásra sikerült. Nem részletezem.

borii írta...

Tévedés. Még mindig tart... :(
Elegem van már belőle :(

borii írta...

És Nap, a látszat ellenére tényleg örülök annak, hogy írtál. :) És még a kérdőívedet is kitöltöttem :P

Nap írta...

mert cute vagy. azért van ez. valljuk be :)

Nap írta...

mert cute vagy ez azért van. valljuk be.