2010. január 1., péntek

Back to 2009

Mondhatni nagyszerű volt ez az idei tavalyi szilveszter. Mondtam én, hogy jó lesz, ahogy ez az év is. Csak azt sajnálom, hogy Vic nem volt ott, cserébe sokansokan örültek nekem olyanok is, akikkel még aligha beszélgettem sokat.

Kíváncsi vagyok, mi történt velem ebben az évben úgyhogy jól el is gondolkozom most rajta.
  • januárban vége lett annak, ami el sem kezdődött igazán. Volt egy kis szomor, de azóta sebaj, sőt! :)
  • februárban nagy szél jött és a Bárányfelhő szertefoszlott. Nem gondoltam volna, hogy őket még ennyiszer újra fogom látni.
  • márciusban volt A Depresszió-koncert, és sok beszélgetés és sétálás...
  • áprilisban kezdődött el az, amiről nem is álmodtam volna soha, hogy lehet, hogy "láss ezer csodát..."
  • májusban eljött az utolsó hermanos tanítási nap, és a ballagás.
  • júniusban leérettségiztünk.
  • júliusban volt Zsóry és a tisza-tavi sátorozásunk. A nyár legjobb emlékei ezek
  • augusztusban volt Sziget és életem eddigi legnagyszerűbb szülinapja! Volt persze német nyelvtanfolyam és nyelvvizsga is, amiért később bizonyítványt is kaptam. Azóta sem tudok németül.
  • szeptemberben elkezdődött az egyetem. Pici lány a nagyvárosban, de milyen aranyos szobatársakat kapott a széép zööld szobába. :)
  • október... biztos jó volt azis. Ja nem, mert akkor volt az a nagyonhideg, amikor sokkal hidegebb volt, mint most. Legalább volt ősziszünet, cserébe egyedül unatkoztam.
  • novemberben végre kiderült hogy mi bajom, és volt még néhány fájdalmas napom.
  • decemberben hosszú idő után hazajöttem újra, megműtöttek és véget ért az év.

Nincsenek megjegyzések: