2010. március 1., hétfő

Az emberek megbolondultak

Tavasz van, az emberek megbolondultak.
Láttam ma egy alkoholista bácsit, egy nagyon macsó csávót, egy különleges arcú fickót, és két antennás nénit. Mindezt amíg eljutottam a Keletiig.
A 7-es buszon a söfőr bemondta a következő megállót, de a hangszóró erősen torzított, és elég túlvilági élmény volt. Féltem a következő megállóktól.
Az egyetemen emberek random ragasztgatnak arrajárókra kis színes cetliket. Biztos fun.
Láttam egy csontsovány dél-amerikai színezetű pasit, amint kicikinai eladókhoz hasonló beszédtechnikával próbált meggyőzni egy nőt valami fantasztikus termékről. Volt hozzá "ajandek" is.
Egy bolt kirakatát messziről kicsit máshogy láttam. Egy srác és egy lány igazgatta a próbababákat; csakhogy én azt láttam, hogy a kirakatban áll egy meztelen próbaababa, az üvegfalra kívülről tárt karokkal rátapdva pedig egy fiú...
Egy piros lámpánál álltam, mellettem egy idős néni. Egy másik idős néni érkezett a túloldalra, aki halált megvető bátorsággal - mondjuk nem jött semmi - átjött a piroson, és mosolyogva üdvözölte a mellettem álló nénit: "Szeervusz Zsuzsa néni!" és Zsuzsa néni válaszolt: "Sziiaa, szabálytalanul közlekedünk?" Nem is rossz ötlet ártatlannak tűnő idős néniket civilruhás rendőrként foglalkoztatni. Kisnyugdíj mellé biztos nem rossz.
Ezután elment mellettem két ugató srác.
Még nincs vége a napnak.

Nincsenek megjegyzések: