2010. április 5., hétfő

Ki is vagyok én?

Na ezt most csak azért, hogy megtudjam, tényleg azért szeretem-e ezt az együttest, amiért. (Mint később kiderült, igen.)

Nevezz meg egy olyan énekest, vagy zenekart, akit szeretsz és a kérdésekre válaszolj az énekes/zenekar számaiból!

Depresszió

Férfi vagy, vagy nő?

"Úgy kell működj, mint a gépek
Érzéstelen mintaképek"

Írj magadról!

„Tudd meg, itt érző szív ver, a fontos a jó, a szeretet
Nem akarok látszani, játszani másnak egy ócska szerepet
Túl sok hazug dal van már, nem kell folytatás
Én azt üvöltöm neked, amit a lelkemből a dallam kiás

"Örökké harc dúl bennem
A fénytelen árnyék mennyit ér?
A vágy és tűz hajt engem
De tőled féltem, ez kísért."

"Tudom, hogy ki vagy
És azt is mennyit érsz
A sötét a mélybe ránt
Ha mindig ott lent élsz "

„Még él! Mindig itt van mindkét énem!
Szét tép! De egyben is tart amíg érzem.

(Egyébként van erre egy Ki is vagyok én? c. számuk is.)

Hogyan írnád le az előző kapcsolatodat?

„Lelkem tüze engem éget,ez a szenvedés soha nem ér véget”

Ha elfáraszt, elválaszt
Ez a világ akkor is él
A kötelékünk, összeértünk
A múltunk miattunk beszél
Az eltünés kampánya ellen
Ne járjon át az a szellem
Amiben a vég fogant máshol
És így ott leszek veled bárhol
A döntés itt a két kezünkben
Együtt vagy a szürkületben
A döntés itt a két kezünkben
Nem a végzetünkben

Aki nem akar adni magából
Az dob el mindent magától

Milyen a jelenlegi kapcsolatod?

„Nem hittem el, hogy létezik akit így lehet és így szeret,
De bármikor, ha kérdezik most már így felel a szerkezet,
Ami Érted úgy dobban, mint egy erőmű ha robban:
A szivárványon túl is Te vagy az álmomban!

A mámor és az élvezet amit nem nagyít a képzelet,
Egy a szív, a gondolat, tiszta minden mozdulat,
Igazi boldogság, igazi szabadság,
Nekem a magány volt béklyó, de Veled érzem élni jó!

Mert nincs olyan erő, ami Tőlünk elveheti már,
A hitet, mit csak mi éltünk, de a végtelenen át,
Nincs olyan erő, ami Tőlünk elveheti már,
A csodát amit mi érzünk... egymás iránt!

A flegma szó csak tompa kés, a sötét veremből ébredés
Nekem az ,hogy megtaláltam a társat, akire vágytam!
Kívül-belül szép mindene, tudom rég!
Az utamon tovább már csak Veled indulnék!

A csodát amit mi érzünk,(éjjel nappal) a hitet mit csak mi éltünk,(éjjel nappal)
A csodát amit mi érzünk (éjjel nappal)... egymás iránt!

Most hol lennél szívesen?

„Közeli helyeken,
dombokon hegyeken,
kibelezett kőbányák üregében.

Legyen a Föld jobb hely, mint volt!
Hagyjuk el már ezt a kort!
Ahol a béke túl kevés
Jöjjön el az ébredés

Éjszaka egyedül.

Mit gondolsz a szeretetről?

De engem csak az érdekel,
hogy te élj

Minden ami vagyok az nem gép
S ez ne is legyen másképp
Mert ha műanyag lennék
Elvesznék...

„Bizalmat csak egyszer
Adunk és csak egyszer
Kapunk…

Láss úgy, ahogy lettem!
Értsd meg, amit tettem!
Adj meg minden jót nekem!
s én érted ezt mindig megteszem

Milyen az életed?

„Mert Néha Szar Egyedül Néha…
Köszönöm, hogy mellettem, és velem van sok jó ember
Remélem, hogy viszonozni tudom nekik én is ezerszer
Hogy tőlük mindig félig megteltnek érzem a korsót
Nem vagyok beteg, elveszett, csak néha egy-két dolgot...

Másként látok, hogy ezzel önmagam lehessek
De nekem is kell egy társ és, hogy igazán nevessek

„Játszmám csak egy van, ezért nem mindegy, hogy élem
Közben a fontos nevetni, nem hogyha már végem
Míg céltudat vezérel, segít, majd jobbra fordul
Minden még akkor is, ha az ég is a földre zúdul

„De veled érzem, élni jó!”

Mit kérnél, ha egy kívánságod volna?

„Hagyjatok bízni!
Talán, ha küzdök, működik
Hagyjatok bízni!
Különben ezt is elveszik

4 megjegyzés:

Nap írta...

és az a bikini mi az ott a közepén? feldolgozták?

borii írta...

Igen, és ooolyan de gyönyörű hangja van benne HalászFerinek hogy hű meg há meg hau. (Az eredeti dalt nem is szerettem, de ezt.)

Tomi írta...

jellemző.

borii írta...

ne aggódj, nem fogok hozzád járni matekra...