2010. április 21., szerda

Szépszerda

Annyira jó túl lenni a fizkém első részén, hogy az nagyon. Remélem, hogy legalább olyan jól sikerült, mint amilyen ideges az elején voltam, és az eredmény is olyan sokat ér majd, mint amennyit készültem rá.
Ma ettem életem első gyrospitábanját. Abszolút finom dolog, de szerintem legalább duplailyen vastag pitában kéne gyártani. A görögsaláta pedig finom. És a Szerelmemtől még mindenféle csigákat is kaptam, de nem azokat, amiket reggel útközben pakolászott arrébb az útról, merthogy rosszirányba mennek.
Reggel pedig megengedtem egy késnek, hogy belülről is megnézze az ujjamat. Pedig nem szerettem volna. Valamint fáj a nyakam a sok fizkémtanulástól. Masszás rendel.
Na nem mintha pihheni szeretnék, péntekre meg kell írnom egy 4-6 oldalas beadandót, de még a témáját sem tudom.

Nincsenek megjegyzések: