2010. május 11., kedd

Aktív nap

10 órakor keltem. Békésen aludtam, miközben kinn a betonon kapartak, füvet nyírtak, autók jártak, és meleg volt. De olyan jót álmodtam. Benne volt az az általános iskolai tanárnőm, akivel úgy szeretnék megint találkozni.
Mikor felébredtem, Eszter volt itt benn a szobában, akitől kaptam egy teknős-képet. Nagyon kedves szobatársam van ám! :) Még Vicustól is kaptam pár sort, úgyhogy igazán vidáman keltem ki az ágyból és vágtam neki ennek a napnak.
Nem történt túl sok minden, a fizkém a szokásos volt. Délben hazajöttem, reggeliztem, és nekiláttam ismételni a mai választhatótárgyas vizsgazéhámra. Kevesebb mint egy óra után mondtam azt, hogy ebből mostmár ennyi elég volt. Úgyhogy inkább játszottam. Aztán mentem találkozni Herceggel, 5-re pedig visszamentem zéházni. Kb. 20 perc alatt írtam tele a papírt, én voltam az első, aki beadta. Pontosabban a második, de előttem a srác kb. 3 perc után döntött úgy, hogy inkább vizsgára jön.
6 órára értem vissza a koliba. Azóta vacsiztam és átnéztem a matek próbazh-t, úgyhogy holnap nem megyek be matekra. Most még mosogatok, pakolok, táskát varrok, és becsomagolom Herceg ajándékát.

Nincsenek megjegyzések: