2010. május 31., hétfő

Fizkém, szerveském

A mai legjobb hír, hogy 5-ös lettem fizkémből. Ennek azért örülök (most minden dicsekvés nélkül), mert ahogy elnéztem az eddig vizsgázottak közül (3 alkalom volt) csak nekem lett 5-ös. Ez kicsit ijesztő, de remélem a maradék 3 alkalom + UV hoz még pár embert. Szerintem a második évre a kb 300 gólyából marad max 150, akinek nincs tárgylemaradása.
A holnapi szerveském vizsgától viszont nagyon félek. A 2 zh után úgy gondoltam, hogy tök jó lesz, bátran megyek szóbelizni, elbeszélgetek a bácsival, tekintve, hogy beugrót írnom nem kell. Csakhogy közben hallottam olyan infokat, miszerint nagyon ravaszakat tud kérdezni, és tartok tőle, hogy nem fog eszembe jutni 1-2 vegyület, rosszul nevezek el valamit, kideürl, hogy nem értem az elektronrendszereket, amiről pedig azt iszem, hogy legalább az alapjait értem, stb. És nagyon szomorú leszek, ha csak 4-es lesz, ha pedig neadjisten a zh-kon elért kb. 4-esemet lerontanám hármasra akkor feladok mindent.
Kb. hasonlóan voltam előző félévben a sejtbiosszal, akkor megelégedtem volna a 4-essel is, és 3-asnál már átgondoltam volna, hogy erre a szakra való vagyok-e, de minthogy az 5-ös lett, boldogan ugráltam vissza a koliba.
Remélem mosolyogva jövök haza holnap.
Arról nem is beszélve, hogy remélem nem esik majd akkora víz az éjjel-nappal, hogy se oda se vissza nem érek...

Nincsenek megjegyzések: