2010. május 17., hétfő

Hűvös egy május

Reggel Herceg kikísért az állomásra. A fél 12-es gyorssal akartam jönni. Vettem is rá jegyet, aztán kb 5 perc múlva szóltak, hogy Saújhely felől 60 percet akar késni. Én viszont nem akartam egy órát várni, úgyhogy vettem jegyet a fél 12-es ic-re, ami azért volt jó, mert csak 140 ft volt. A vonat így is annyi idő alatt ért be, mintha gyorsvonat lett volna, viszont így odaértem időben a fizkém konzultációra. Ami egyrészt hasznos volt, másrészt pedig a tanár finoman közölte velem (merthogy évközben már megjegyzett), hogy szerinte 5-öst fog nekem adni. Én meg 5-öst akarok kapni, úgyhogy lassan ideje lesz nekikezdenem az alapos készülésnek.
Az időjárás egyébként itt sem sokkal jobb, mint otthon. Szerencsére nem esik az eső, viszont nagyon fúj a szél. Tegnap óriási vihar volt, a koli környékén az utcák tele vannak levert levelekkel, ágakkal, egy nagy fa kidőlt, az egyetemnél is olyan 7-8 cm átmérőjű ágak hevernek az úton. A koli melletti villamosmegállóban pedig leszakadt az egyik közlekedési lámpa, úgyhogy a többi sárgán villog. Elég ijesztő a kép, de mostanra elkezdett kékülni az ég. Legutóbb múlthéten pénteken láttam az eget, akkor viszont sötétben, csillagokkal. Remélem hamarosan véget ér ez az ítéletidő.
Amúgy a matekzh-m tényleg 100%-os lett. Szóval büszkebüszke, de most akkor is fizkém. Fizkém. Fizkém.

Nincsenek megjegyzések: