2010. május 15., szombat

Metallica

Szóval tegnap volt ez a 'tallica guys. Nagyon picik voltak, 100m-ről moziztam, de semmi sem zavarta a kilátásomat. Sem a színpadra, sem a gyönyörű tiszta, csillagos égre, mindaddig amíg a Metallica piro-elemei el nem homályosították az eget. Na nem mintha béntam volna, nagyon jó volt a zene, nagyszerá volt a hangosítás, és el nem tudom képzelni, hogy az előzenekarokkal miért bántak olyan sehogy. Az első előzenekar mondjuk tényleg felejtős volt, de a másiknak örültem volna, ha jobb hangzást hagynak. Ami nem volt túl jó, az a hűvösség volt, de kaptam törölközőt, és a koncertre azért jó idő lett. Egyébként 3 kivetítő volt, és olyan LCD-TV minőségű, szóval nagyon szép színei voltak, össze sem lehet hasonlítani a Szigeten lévőkkel.
Az állóhelyeken hatalmas tömeg hömpölygött, kicsit féltem, hogy hogy fogunk majd kijutni, de szerencsére kifelé menet már eloszlottak, nem kellett velük szorosabb kapcsolatba kerülni. Tetszett még az is, hogy nagyon nemzetközi koncert volt: a közelemben németül beszélők (szerintem osztrákok) ültek, voltak lengyelek, csehek és szlovákok is. Az ülésekről még egyébként annyit, hogy kíváncsi lennék, hogy a középső szektorokban drága jegyért ülők mit láttak a színpadból és a kivetítőkből, mert pont előttük volt felállítva néhány kajás sátor, reflektoroknak és hangfalaknak szánt 2 hatalmas oszlop, valamint a hangosítósátor, meg még egy fekete sátor, ami talán a fényeké lehetett.
2 órát játszottak, és bár sokszor néztem az órára, elhallgattam volna még őket legalább egy óráig.

Nincsenek megjegyzések: