2010. május 3., hétfő

ShoppinGirl

Megdöbbenés, mármár CandyLand, tessék meglepődni és büszkének lenni rám!
1. Már korábban említettem, hogy lett kiscipőm, topánom, kinek hogy tetszik. Nekem nagyon. Nem gondoltam volna, hogy valaha ilyenem is lesz.
2. Az elmúlt napokban többször voltam nézelődni ruhaügyben. Mondhatni shoppingolni. Én, önszántamból.
3. Lett szoknyám. Térdföléérő, nem fekete, sőt, inkább türkiz, fehér mintával és egy fehér szalaggal.
4. Kerestem ma hozzá felsőt, és hosszas nézelődés és próbálgatás után találtam. Fehér, pánt nélküli top, szép anyagú.
5. A felsőt a Zara-ban vettem. (Szaszy és Verébke, rátok gondoltam ám. :) )
6. Nem szórtam szét az összes vagyonom, kétezer huf volt csak.
Szóval így esett, hogy Tikének üzenem: már semmi. :)

1 megjegyzés:

Aranyhal írta...

Gratulálok! Egészen jól fejlődsz:D Csak így tovább...