2010. május 24., hétfő

Szegény Morris

Morris beteg. Szegénynek nem működik a monitorja. Semmilyen életjelet nem ad magáról. És hogy írom én most ezt a bejegyzést? I's magic! Tulajdonképpen vér profi vagyok, és az asztalomon csücsülő régi, nagy térbeli kiterjedésű monitort hozzákötöttem a gépemhez. A helyzet azért így sem felhőtlenül vidám, ugyanis a motiornak áramot adó kábel csatlakozásában valami hiba lehet: ha egy kicsit megmozdul, kikapcsol a monitor. De legalább van az a helyzet, amikor múkod.
A másik fonotos információ, hogy sütöttem palacsintát. A tésztáját Anya keverte össze, de itt most nem a palacsinta alapállagáról van szó, hanem hogy konkrétan én sütöttem ki. Herceg Anyukája egy Hős, amikor egy palacsintatorta érdekében képes a forró tűzhely fölött állva órákat eltölteni.
Még így a végén halkan megjegyezném, hogy holnap fizkém vizsga, és olyan nyugodtan ülök itt, hogy már kezd idegesíteni. 1-2 részt pedig még tényleg át kéne néznem mégegyszer, de ha már egyszer elolvastam, olyan nehezemre esik mégegyszer... (Még jó, hogy nem voltak ilyen újraolvasós vágyaim az előző félévi etológiavizsga előtt, amikor egy 700 oldalas könyvet olvastam végig. Szerintem egyedül voltam ezzel az évfolyamon.)

Nincsenek megjegyzések: