2010. július 19., hétfő

Egy hétvégényi törpénet

Na tessék. Visszajött a fiú a Zsóry-muriból, erre hiányozhat megint. Azért csak túlélem, ügyes kislány vagyok már. Különeben is, edzenem kell a kb 1 húnap múlva esedékes soknapos hiányharcra.
Amíg ők magusoztak, addig én szombat este Tikével, Renivel és Kornéllal a Szinva teraszon Kultúr randevúztunk. Volt ciprusi-tunéziai-görög zene. Volt két hastáncoslány is, akikről később kiderült, hogy egyikük 12.-ben a rajztanárnőnket helyettesítette.
Hétvégén megszereztem a Sims 3-at. Azért szeretem ezt a játékot, mert jól telik vele az idő. Ennek is vannak hibái, leginkább az időérzékelését nem szeretem, de azért játszható. Bár függő remélem, nem leszek. (Vagy majd augusztusban.)
Történt még továbbá, hogy elolvastam a 9...8...7... című könyvet. Még tavaly vettem, és elkezdtem olvasni, de nem tetszett annyira, meg nem is voltam olvasós hangulatban. Most viszont újra elővettem, és végül pozitív csalódás lett a vége. Megvan a könyv folytatása is, a 6...5...4..., amit már el is kezdtem olvasni. Az előzőnek ténylegesen is folytatása, és így sokkal izgalmasabban kezdődött, mint az előző. Ez egy majdnem jó könyvsorozat, bár a hiba az én készülékemben van, mert szerintem sokkal jobban élveztem volna, ha olyan 14-15 éves koromban olvasom. Azért így se rossz.
Ma Hercegnél elkezdtünk megnézni egy újabb anime-sorozatot, a Chobits-ot. Kicsit fura figura a főszereplő, kicsit "fiús" mese, de azért aranyosnak tűnik. Remélem a maradék 22 rész is tetszeni fog.
Akinek van bármi ötlete, hogy tol tartsuk Tikével a szülinapunkat, az szóljon mihamarabb - köszi.

Nincsenek megjegyzések: