2010. augusztus 22., vasárnap

WombatSzombat

A ToDoList-em 3. pontja abszolút jól sikerült, és most épp a negyediken dolgozom. Pedig nem is vagyok ács. Vagy mondjuk vízvezetékszerelő. Miket beszélek? Dolgozom^4. Jeez.
WombatSzombat. Ez volt tegnap. Voltunk sokan lányok, meg néhány kósza fiú. Javarészt beszélgetések, iszogatások és nevetések voltak, szalonnasütéssel megfűszerezve. Égett az abszint is, ha nagy nehezen meggyulladt. Ez egyébként a BorkaPeti-köszöntés része volt, éjfélkor. Aztán olyan 1 óra körül punnyadt be a társaság, 5-en maradtunk ott éjszakára. Fél 5 tájban döntöttünk úgy Ágival, hogy szívesen beszélgetnénk még, de valamit aludni is kéne.
Délelőtt már nagyon örültem, amikor hazaértem és vízhez jutottam, mert kissé ki voltam száradva. Azóta élek, virulok, várok.

Nincsenek megjegyzések: