2010. október 22., péntek

Hazafelé - Látványtár

1. Láttam 2 nagyon kövér nőt. Ez egyébként viszonylag általános manapság, de az egyiknek ránézésre a mozgás önmagában fizikai képtelenség, a másiknak a karja meg olyan vastag volt, hogy egy birkózó is megirigyelné a kerületét (bár a rajta lévő zsírt gondolom nem). Az előzőnek ellenben nagyon helyes kutyája volt.
2. A vonat ablakából elég nagy területet be lehetett látni az égből, és vagy 10-15 percen keresztük 6-8 repülőgépet is lehetett látni odafenn. Volt olyan, hogy egyszerre 6 gépet láttam egy szűk sávon belül, és mind kb. ugyanabba az irányba tartott.
3. A síkságban az a jó, hogy lehet látni a tűzvörös lemenő napot. Gyönyörű volt.
4. Már a busszal tartottam hazafelé, amikor az egyik megállóból a busz indulása előtt az út szélén állt 3 hasonló magasságú alak. Közülük ketten átszaladtak az úton: ekkor láttam, hogy egy lány és egy fiú voltak. Amikor elindult a busz, magamban így szóltam a harmadik alakhoz "Vigyázz fiúcska, át ne szaladj!" Aztán ahogy elhaladtunk az "fiúcska" mellett, kiderült, hogy ő bizony egy -arca alapján- kb. 70 éves bácsika volt. Majdnem.

Nincsenek megjegyzések: