2010. október 18., hétfő

Ugrikanyúlazakadályon

Wúhú wuhú, túléltem ezt a napot! Állatszervezettan gyakon a beszámolóra 4/5-öt kaptam, ami tök jó, mert kisebb mint egy, és mégsem karó! És enyém a 2. legjobb eredmény^^ az előző eti zh-ban is.
Mindenki milyen vidám volt, mikor arra gondoltunk, hogy a jövőhét hétfő ősziszünet, utánahétfő még mindig tanítási szünet, így csak 3 hét múlva lesz újra gyak. A tanárok persze nem örültek ennyire, úgyhogy a szünet utáni héten pénteken du. 4-re kell bemennünk és ott leszünk legalább 7-ig, valószínűbb hogy 8-ig, igény szerint akár este 10-ig. A rákok állítólag szépek. Szünet után fognak megérkezni, ha meg mégsem lesznek meg akkorra, akkor csótányt boncolunk majd. Azt nem tudom, hogy mekkora, miféle, de gondolom azon a naaagy amerikai félén lehet látni a dolgokat a legjobban.
Volt ma egy gomba zh is, amiben az volt a vicces, hogy volt fajfelismerés képről, de én a rövidke és alaposnak nem mondható készülésem során egyetlen képet sem néztem meg. Azért a hanghullámok erejét kihasználtam.

Végre itthon vagyok és jól is laktam, hétfőnként csak ilyenkor van időm enni. Most, hogy egy időre letudtam az állatszervezet- és -rendszertant, jól elpakoltam ezeket, úgyhogy rend lett az asztalon, és lehet készülni a holnapi fizkém beugróra.

2 megjegyzés:

Tomi írta...

azon gondolkoztam ma délután, hogy oké, állatrendszertan, növényrendszertan, meg a másik kettő hasonló, megmittomén, nade. A gombákat mi a nyavalyából tanuljátok mégis?

borii írta...

azok a növényes órákon szerepelnek a régi besorolás miatt. a második félévben volt egy mikológia nevű óránk is, annyi elég is volt ebből külön...