2011. március 28., hétfő

Mai történet

Ma megtudtam, hogy az őzikéknél és a galamboknál agresszívabb állat nincsen.
Kb. 10-szer aludtam el és ébredtem fel negyed órán belül a növényrendszertan gyakon, az első padban. Egyébként a mai zéhát szerintem jobb lesz, ha újraírom.
Délután aludtam vagy másfél órát és utána még álmosabb voltam, mint előtte.
Kicsit felbosszantott a holnapi biokémgyak zh, de már nem zavar.
A környékünk fejlődik: a mellettünk lévő ház aljában márkás férfiruhabolt nyílt, a mi házunkban meg egy kisbolt készülődik. A Mester utcában eddig azt hiszem volt három pékség + még vagy 3 bolt, ahol pékárukat lehet kapni, de ez nyilván nem elég, mert épp most nyílik egy újabb pékség.
Herceg talált ma itthon egy almafát, de csak egy zabszem bújt ki. Biológusként életemben először látok igazi sziklevelet, amilyet az iskolában is tanítanak.
Meg kéne néha fújni azt a fife-ot. Igényem lenne már a szépirodalomra.

Nincsenek megjegyzések: