2011. április 5., kedd

Kérdezz-felelek

Ezt most jól ellopom.

Milyen csúnya szót használsz leggyakrabban?
Basszus. Egyébként elvből nem káromkodom. Ha meg mégis, akkor csak magamban, de azt nem írom ide, mert akkor nagyon elszégyellném magam, de Ts büszke lenne rám.

Kivel beszélsz legtöbbet?
Herceggel.

Emlékszel még az első személyre, akit megcsókoltál?
Naná.

Emlékszel, hol voltál 2001. 09. 11-én?
Gondolom délelőtt suliban, utána otthon.

Inkább te csinálnád a képet vagy rajta lennél?
Festmény? Fénykép? Önarckép? Türökfotó? Nem ér visszakérdezni, tudom. Én művészkedném össze.

Mi volt az utolsó film, amit láttál?
Na nálam ez az a kérdés, amire sosem tudom rávágni a választ. Talán a Sammy nagy kalandja nevű animációs film, nézzétek meg, mert aranyos. Egyébként ált. 2 rész/nap sebességgel haladunk az Neon Genesis Evangelionban. A legutóbbi élőszereplős filmről fogalmam sincs. Gyalog galopp... talán.

Van valamelyik barátodnak gyereke?
ööö.. nincs (?) Össze vagyok zavarodva ettől a barát szótól, de tágabb értelemben véve végül is igen, van.

Nevezett valaha is valaki lustának?
Én.

Vettél be valaha gyógyszert, hogy el tudj aludni?
Nem.

Milyen CD van jelenleg a CD lejátszódban?
Szerintem semmilyen, évek óta nem használtam.

A rendes vagy a csokis tejet szereted jobban?
Nem hiszek a "reggeli italokban".

Mondott el neked valaki titkot ezen a héten?
Kétlem.

Tudsz fütyülni?
Igen.

Mi az első dolog, amit megnézel az ellenkező neműeken?
A haja.

Mit vársz nagyon?

A nyári spanyol utat.

Szeretted gyerekként a rajzfilmeket?
Naná, de miért van itt múlt idő?

Mit fogsz csinálni egy órán belül?

Jó esetben nekilátok megtanulni a hüllőket.

Szerelmes beléd valaki?
Nem tudom... ja de! ^^

Mi volt az utolsó szám, amit hallgattál?
1. Biokémia gyakon a d/l maximális értéke.

Mikor sírtál utoljára?

Nem tudom, de nálam néha előfordul.

Számítógépről böngészel vagy laptopról?
Is.

Akarsz most valamilyen piercinget vagy tetoválást?
Nem.

Randiztál valaha olyan lánnyal/pasival, akinek tetoválásokkal volt borítva a teste?
Nem, de már láttam olyan embert.

Mit csináltál ez előtt?
Miután hazajöttem az egyetemről, mézes-mustáros csirkét főztem csirkéből, mézből, mustárból, és szerelemből, aztán hazajött Herceg, vacsiztunk és most írok.

Mikor aludtál utoljára a padlón?
Szilveszterkor, Szőkefiúnál. (Ezt most új álnév, megtartom.)

Hány óra alvásra van szükséged?
Végtelen.

Mindig reggelizel?
Egy ideje igen, pedig általános és középsulis időkben csak hétvégén kezdtem így a napot.

Gyorsan eltelnek a napjaid?
Mondhatni. Ez a félév így a két szigorlat előtt például utolérhetetlenül rohan. Én szerencsételen meg üldözöm.

Mit csináltál múlt éjjel?
Tanultam békákról, aztán megpróbáltam elolvasni a macskát, de a koponyát már nem volt erőm elolvasni, úgyhogy inkább aludtam.

Hány éves leszel a következő születésnapodon?
Húsz.

Az azonos vagy ellentétes neműekkel jössz ki jobban?
Mostanában mindkettő.

Az oldaladon alszol?

Igen. Néha nem.

Szoktál híradót nézni?
Ha otthon vagyok, mindig, ha Pesten, akkor rádióban hallgatom meg, ha pont akkor van bekapcsolva.

Hogy szerezted valamelyik hegedet?
Műtéttel.

Ki volt az utolsó személy, aki felbosszantott?
A kisgyerek és a mögötte nyomuló nagymama, mert mért nincs annyi eszük, hogy megvárják, amíg az emberek leszállnak a villamosról? Hát belerohan a gyerek a könyökömbe! Normális?!
Ja meg az az idióta, aki kitalálta ezt a csudafőzőlapot!

Szeretsz valakit?
A barátaimat mind szeretem, de szerelemmel csak Herceget.

Melyik oldalát rajzolod először a szívnek?
A vena cava anterior dextra et sinistra után közvetlenül a jobb pitvart (atrium dextrum).

Milyen színű a hajad?
Barna.

Milyen a vértípusod?
Emberi, normális. Buta kérdés, én vércsoportot kérdeznék, egyébként B, Rh+. Az MNO oszályozást és a sok másik félét nem tudom, na nem mintha szokták volna használni.

Kivel akarnál 24 óráig összekötve lenni?

Herceggel. Mondjuk ez majdnem meg is valósul, úgyhogy inkább az 5 legjobb barátnőmmel.

Milyen pletykát terjesztettek már rólad?
Nem tudom, hozzám nem jutott el.

Szereted a sárgarépát?

Igen. Na mi a hézeg hapsikám?

Mit csinálnál, ha beragadnál egy liftbe?

Pont olyan remek élmény lenne, mint amikor észreveszek egy....
De lehet hogy nem izomgörccsel reagálnék, csak szimplán pánikba esnék, és félnék, hogy elfogy a levegőm és melegem van, és nem jönnek a szerelők és nincs térerő, és csak egyre idegesebben kapkodnám a levegőt, amíg el nem fogy.

Bele vagy zúgva valakibe?
Igen. De mintha ezt már mondtam volna...

Mi az, amit mindig is akartál?
Megtanulni az Anyukámtól mindent, ami az önállósághoz kell, és hogy büszke legyen rám.

Sokszor hordasz feketét?
Előfordul. Volt anno egy fekete-korszakom. Szerettem.

Felnőtt vagy?
Hivatalosan igen, és talán már tényleg. Egy felnőtt szeretheti a rajzfilmeket, ugye? És szerethet játszani, ugye?

Hol vannak a legjobb barátaid?
Miskolcon és Debrecenben.

Le vagy barnulva?
Hófehérkéből meg Hamupipőke lett. Világítok, mint a szentjánosbogár.

Tévéfüggő vagy?
Nem. Havonta max 4 alkalommal jutok tévéközelbe, akkor sem ragaszkodom hozzá.

Nincsenek megjegyzések: