2011. június 19., vasárnap

Kérdezz-felelek fura kérdésekkel

Ezt most ellopom Szélleánytól. Tömérdek kérdés.
Kaptál valaha gyűrűt?

Anyától, kétszer is.
Leghosszabb kapcsolatod?
Úgy 2
év,2 hónap, 8 napnál tarthatunk most.
Mit kaptál utoljára ajándékba ?
Azt nem tudom, de az utóbbi idők ajándékai közül a fifenak örültem a legjobban.
Hányszor ejtetted le a telefonod ?
Nem sokszor.
Dolgok, amire sok pénzt költesz.
Mi számít soknak? Tegnapelőtt például vettem 4 anatos könyvet közel 7000ért. Egyébként szeretnék egy saját lakást.
Mit ettél utoljára?
Melegszendvicset reggeliztünk egy desszertalmával.
Mi az első, amit megnézel egy ellenkező neműben?
Az arcát a hajával és szemével és szakállával együtt.
Kedvenc számod mostanában?
Tartósan a 2 és a 11.
Hol laksz?
AcélVáros, néha Budapöst.
Melyik középiskolába jársz?
Kissé elavult a kérdés.
Melyik a mobilszolgáltatód?
Vodafone
Mikor voltál utoljára esküvőn?
Vagy 6 éve.
Ha megnyernéd a lottót, kit hívnál először?
Senkit.
Mikor voltál utoljára templomban?
Az Isten se tudja.
Kedvenc gyorséttermed?
Utálom az összeset.
A legnagyobb hazugság, amit hallottál?
Öszödi beszéd.
Hol szeretsz a legjobban enni a barátaiddal?
Nem tetszik ez a kérdés.
Tudsz főzni?
Igyekszem bebizonyítani.
Tudsz vezetni?
Nem. Bármiről is legyen szó. Ne bízzátok rám az országot.
Mikor sírtál utoljára?
Ó, tegnap!
Melyik ételt utálod a legjobban?
A halat, a babsóletet, és a belsőségeket.
Mit szeretsz magadban a legjobban?
Hogy okos, ügyes aranyos, kedves és szép vagyok. Egyébként a Fiúmat szeretem.
Kedvenc filmed?
Nem tudom.
Tudsz énekelni?

Mindenki tud, legfeljebb nem jó hallgatni.
Milyen koncerten voltál utoljára?
HMTM
Mikor csókolóztál utoljára?
Épp az imént.
Milyen filmet kölcsönöztél ki utoljára?
Én ilyet nem szoktam.
Mit nem hagysz otthon soha?
Telefon, bérlet, kulcs, zsepi, némi pénz és a kiskütyüm.
Hol szeretnél nyaralni?
Mindjárt megyünk Spanyolországba!
Szereted a kínai kaját?

Igen.
Mekkora az ágyad?
Otthon normális egyszemélyes, Pesten kétszemélyre tökéletes. :)
Tiszta a szobád?
Rég láttam már Anya biztos vigyáz rá.
Laptop vagy rendes számítógép?
Van mindkettő, egyik se jobb a másiknál.
Dohányzol?
Mások füstjétől fogok tüdőrákban meghalni.
Miben alszol?
Ágyban.
Ki alszik veled minden éjjel?
A Fiúm.
Hiszel a távkapcsolatokban?
Én a tévékapcsolóban hiszek. Egyébként még nem próbáltam.
Palacsinta vagy gofri?
Most mért kell ilyen dilemmák elé állítani?
Szereted a kávét?
Csak tejjel, de újabban fáj tőle a pocim, úgyhogy inkább nem.
Hogy szereted a tojást?
Nagyon.
Hiszel az asztrológiában?
Imádom kinevetni a betelefonálós jósműsorokat.
Kivel telefonáltál utoljára?
Chilifiúval.
Milyen sms-t kaptál utoljára?
Biztos valami romantikus üzenet volt a Vodafontól.
Mcdonalds vagy burger king?
Keserves kívok közt égjen el mind.
Szeretsz úszni?
Ha úgy adódik igen, de nem adok túl sok lehetőséget magamnak.
Kedvenc fagyid?
Sárgadinnye-zöldalma combo.
Mondj magadról egy random dolgot.
Teljesen leblokkoltam.
Kedvenc évszakod?
A napsütéses, zöldülő tavasz.
Első háziállatod neve?
Susy és Barackvirág. 2 hörcsöglánylény.
Legjobb dolog a télben?
Szánkózás.
Mit csinálsz hétvégén?
Pénteken örülök, vasárnap szomorú vagyok.
Mi a harmadik betű a nevedben?
L vagy R, melyik névben?
Milyen idősek a háziállataid?
6 éves a Tekim.
milyen színű a táskád?
Fekete. Melyik?
Beteg vagy?
Ilyen kérdésekre normális ember nem válaszol.
Jársz iskolába?
Többnyire.
Laptopozol most?
Honnan tudod?
Használsz hajzselét?
Nem.
Szőke vagy?

Ez most vicc?
Színesben álmodsz?
HD minőségben.
Jó segged van?
Majdnem azt írtam, hogy ennél a kérdésnél nincs lejjebb. De van.
Mikor akarod elveszteni a szüzességed?
Áh, én már nem vagyok gyantaszűz. És te, az vagy még?
Kedvenc női neved
Majd ha aktuális lesz nevet adnom a kislányomnak, akkor megmondom.
Milyen színű a fürdőköpenyed?

Fehér.
Voltál valaha szerelmes?
Neeeem dehooogy.
Mi a legrosszabb rémálmod?
Hogy ezt a kérdéssort kell kitöltenem újra és újra és újra.

Nincsenek megjegyzések: