2011. augusztus 8., hétfő

España - 4. nap - PortAventura

A PortAventura buszjáratával indultunk el egy családdal, aztán útközben több helyen megálltunk, ahol sokan szálltak fel, ezért nagyon lassan haladtunk, már 11 óra is elmúlt, mire bejutottunk. Aki még soha nem hallott erről a helyről, annak elmondom, hogy ez nem egy egyszerű vidámpark, és nem is kicsi: kb. 7 órát töltöttünk el ott, és nem láttunk mindent, nem próbáltunk ki mindent!
Elképesztően jó hely, még én is élveztem, pedig alapvetően vidámparkba be nem tenném a lábam. Vannak mindenféle hullámvasutak, amire nem ültünk fel, mert én az ilyet nem jól viselem, cserébe felültünk a hajóra, amiben teljesen rosszul voltam. Hányingerre számítottam - na az egyáltalán nem volt, de úgy éreztem nem kapok levegőt, remegett kezem-lábam még utána is, soha ilyen borzalmas élményt nem kívánok senkinek. Mondjuk minek ülök bele az ilyenbe, ha még egy egyszerű hintán vagy libikókán sem mindig érzem magam biztonságban. Picibaba koromban is hogy féltem ezektől!
Ami viszont nagyon jó volt, a vizes csobbanás 'Polinéziában'. Volt még a 'Vadnyugaton' két ilyen vizes játék, de oda már a visszaindulás előtt jutottunk csak el, és mindkét helyen legalább 15-20 perces sor állt.
PortAventura viszont nem csak ezekről szól: vannak mindenféle előadások is.
  • Láttunk Waikiki-táncosokat,
  • a SeaOdyssey-ben egy tengeralattjáróban érezhettük magunkat (3D film + mozgó ülések),
  • a madárbemutatón gyönyörű különleges madarak szerepetek egy gyorsanbeszélő fickó vezénylésével, persze semmit nem értettünk, mert spanyolul (vagy katalánul?) beszélt, de a közönség gyakran nevetett és ő maga is jól szórakozott a saját produkcióján.
  • 'Mexicoban' a tűz templomában mindenféle tüzes-vizes-hangos-fényes illúzióval játszottak
  • végül ami a legjobban tetszett, a BubbleBou-ban zseniális lenyűgöző csodaszép buborékshowt láttunk.
A helyszínek (a Mediterráneum, Polinézia, Kína, Mexikó és a Vadnyugat) nagyon szépek, hangulatosak, már a látványért is érdemes oda elmenni. A kaja marhadrága és kevés, de legalább finom. Rengeteg az ember, de hely még így is van, eszembe sem jutott, hogy mennyire utálom a tömeget. Nagyon jól éreztem magam, tényleg ajánlani tudom mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: