2012. április 4., szerda

Igazán divatos

Ilyen bolond tavaszi időben az emberek egészen meg vannak zavarodva, és ez az öltözködésükön is látszik. 
Ma olyat láttam, amit még soha korábban. Ismeritek a véleményem a szandál-zokni párosról, de ezen még én is meglepődtem. Az a tipikus sportos férfiszandál, lábtyűvel!!! Ráadásul barnás-bézses színű "zokni" volt, úgyhogy észre sem vettem volna, hogy nem rendes zárt cipő, ha nem téved arra szemem. Azóta sem térek magamhoz.

A lányok és nők figyelmébe ajánlanám, hogy nem mindegy, hogy milyen ruházathoz milyen táskát aggatunk a vállunkra. A legjobb egyébként ha van egy táskánk minden paktikus méretből és alkalomhoz (ez így összesen maximum 2 darabot jelent) és akkor a férfiak sem akadnak ki és én sem. Ami ugye nyilván nem utolsó szempont. 

Egyébként ma elment mellettem egy piros félhosszú szövetkabát élénklila gombokkal. Egyesek pedig igen mókás látványt nyújtanak, miközben tízcentis pálcikákon próbálnak sietni.




Nincsenek megjegyzések: