2012. április 28., szombat

Sok séta

Hosszú nap volt.
Így pont három héttel a leadási határidő előtt befejeztem a szakdogámat (?!), nagyon remélem hogy a konzulenseim nem íratják át velem az egészet.
Délután voltam a Keletiben, aztán a Blahától elsétáltam a Petőfi hídig a körút északi oldalán egy utcával beljebb, és csuda érdekes dolgokat találtam. Például jártam a Rökk Szilárd (?!) utcában, ahol találtam két kung.fu iskolát (?!), egy Mikulást egy ablakban (?!) és egy keresztutcát Kis Salétrom (?!) névre keresztelve. Később voltak még olyanok, hogy Lőrinc pap tere, meg Mária utca, ott volt egy templom, volt néhány tök jó játszótér, néhány SOTE-klinika, ilyenek. Aztán a CET orrához értem, onnan meg már hazafelé. Utána még elkísértem Herceget a Baross utcába, ahonnan hazasétáltam.
Aztán megtudtam, hogy mégis legyen aznap este valami, úgyhogy kiültünk a Feneketlen-tóhoz néhány lánnyal, akik közül csak T-t ismertem, a többiek pedig mind biológusok és alsóbb évesek és kedvesek voltak. Utána a lányok nagy része hazament, mi pedig T-vel elsétáltunk a tótól a Móriczig, onnan a Szabadság-hídig, onnan a Kálvin-térig, onnan végig a Ráday utcán a Boráros térig, onnan a két híd közötti füves-fás parkig, ahonnan nagyon szép a Duna. Ott beszélgettünk további időket, aztán elindultunk a mester utcai villamosmegállóhoz, ott elköszöntünk és éjfélkor hazaértem.
Sok séta. Ez volt tegnap.

1 megjegyzés:

...petya, a petya... írta...

http://mek.oszk.hu/02700/02729/02729.htm#4