2012. április 8., vasárnap

Tegnap esti történet

Elég összevisszára sikerült ez a tegnap este. Jó volt amúgy....

Kezdődött azzal, hogy Herceg átjött, aztán mikor együtt elindultunk, a buszmegállóig tartó 150 méter alatt a bal cipőm egy csodálatos vízivilággá változott, úgyhogy jobbnak láttam hazamenni és száraz csónakot keresni. A buszon aztán csatlakozott Szőkesrác, aztán szakadó esőben eljutottunk a Zöld Házig, aztán elindultunk négyen kétfelé.

A Cornerben megtaláltuk a megfelelő embereket és a megfelelő koncertet, ami amúgy jó volt. Tényleg, csak nekem van egy ilyen "különleges képességem", hogy ismeretlen zenét koncerten nem tudok hallgatni, főleg idegen helyen nem, mert a hangok valahol a thalamusom környékén elakadnak, szóval hogy nem is fogok fel belőle semmit, mert sokkal jobban leköt, hogy kik vannak körülöttem. Hát félek az emberektől, na.
A helyzet most annyiban volt más, hogy ismerős helyen voltam, ismerősök között, és elég elöl álltam ahhoz, hogy minden figyelmemet a basszgitártémák kössék le. (Na jó, néha azért a gitárokra is figyeltem.) Ennek aztán meg is lett az eredménye: jól elszomorodtam, hogy én milyen kis bénácska vagyok. Igaz, hogy négy hónapja úgy vettem meg a basszusgitárt, hogy előtte életemben nem láttam ilyen állatot három méternél közelebbről... szóval... nem tudom miért akarom megváltani a világot, pedig nem is akarom, de úgy remélem, hogy egyszer én is leszek ilyen ügyes. És majd azt mondják nekem, hogy hé, ez tök jó volt, és nem vigasztalásból, hanem őszintén... úgyhogy azt hiszem, inkább ücsörgök még itt egy kicsit a gitárral az ölemben.

Visszatérve amúgy, tök jó hogy az ének fejben volt és nem papíron, bár itt-ott talán nem volt helyén, ellenben többnyire lehetett érteni a szöveget, amiért külön pirospont jár. A szóló szóló szólógitáros tőlem aztán lehet baromi ügyes, mert tényleg az, de nem egy nagy színpadi jelenség, kéne mellé valami külön performansz, vagy Lewit kéne előre rakni, ő látványosabb. Bocsánat, ezt viccesnek szántam, nem bántásnak, mosolygok is ezen, csak ide tüntetőleg nem írok szmájlit.

Nincsenek megjegyzések: