2012. május 14., hétfő

HuzatVonat

Amikor tegnap kiértem a Tiszaira, azt láttam, hogy a rengeteg ember egy része a kijelzőket nézi, ahol a volnatok 3 órás késését próbálják értelmezni, a másik része meg a sorban áll és próbál jegyet venni vagy nem venni, vagy legalább megtudni, hogy hogy fog eljutni oda, ahová kéne. 
A pésztárosnéni azt mondta, 17.35-kor indul egy gyors vonat, az normálisan indul, de Pestig számítsak 120 perc késésre. Abban a pillanatban, hogy kiléptünk az állomás ajtaján, megjelent a semmiből egy ic, amire rengetegsok ember akart mind felszállni. Fél 5 volt, az akkor aktuális ic a táblára ki sem volt írva, az emberek egymást kérdezgették, hogy ez most akkor melyik vonat. A fél kettes, az volt. Amire én nem szálltam fel.
Ez egyébként nem volt hülye döntés. A Saúlyhely felől jövő gyors a szokásos 10 helyett kicsit több, mint 20 percet késett, de aztán 7, HÉT! kocsit csatoltak még elé (a rutintalanoknak mondom: általában 3 kocsit szoktak hozzárakni, ha nagy tömeg van, akkor egyet). Szóval az a néhány ember, aki nem szállt fel az ic-re, az kényelmesen elhelyezkedett ebben a +hét kocsiban, és valamikor 6 óra előtt el is indultunk. 
A vonat Hatvanig a szokásos úton ment, ott viszont tett egy kerülőt Újszász felé. Amikor megérkeztünk Pestre, 10 óra elmúlt már pár vagy tíz perccel, összevissza kb.4-4,5 óra után megérkeztünk.
Ez így soknak tűnik, mert nyilván az, de én közben átnéztem és jegyzetet készítettem a hétfő reggeli zh-hoz és megírtam a szakdogám absztraktját magyarul és angolul. Tök jó volt.

Nincsenek megjegyzések: