2012. július 27., péntek

GP

Vannak nagyon bosszantó dolgok, pl. amikor tegnap este egészen kiábrándultan és ijedten próbáltam elmondani Hercegnek a véleményem, hogy mennyire idegesít, hogy senkiben nincs igény a próbára, de még csak a szikráját sem látni ennek, és ők valószínűleg tök nyugodtan ülnek a babérjaikon, én pedig hogy a viharba álljak ki színpadra olyan emberrel, akit még életemben nem láttam. Erre ma reggel azt látom, hogy egyesek, pl. ilyen ismeretlen idegenek távolba révedő tekintettel kérdezik, hogy igazából mikor is lesz ez a bármi, amire már legalább 2 hónapja készülnünk kellene és egyébként folyamatos vacakolás megy a dátumon, de ott a szeme előtt. Hát komolyan, akit ennyire nem érdekel az egész, az minek vállal el bármit?
Persze akinek nem inge, ne vegye magára. De ez az ing most úgy tűnik, nagyon sok emberre jó.
Remélem azért lesz belőle valami.

2 megjegyzés:

Koppany írta...

Ja, hirtelen nem emlékeztem rá és nem találtam, gyorsabb volt megkérdezni :P

...petya, a petya... írta...

nem véletlenül nem vállal el senki semmit..