2012. szeptember 27., csütörtök

Operált éjszaka

Általában nem szokott zavarni, ha valamiért azzal álmodom, amit épp tanulok. A nyáron, meg az elmúlt hetekben is többször volt ilyen. 
Betegen viszont az álmok is mások. Az éjjel egy egyenletet próbáltam megoldani, amiben csak operátorok voltak, leginkább a P, R, Q, T és I betűkre emlékszem, és arra, hogy órákon keresztül erről álmodtam. Olyan 1 óra körül valamelyest felébredtem, épp csak annyira hogy kivonszoljam magam a mosdóba, és tudtam, hogy mi történik, én irányítottam magam, de a gondolatom még mindig álmodott és próbálta megoldani azt az egyenletet. Azt is tudtam közben, hogy én ezt nem akarom, úgyhogy mikor visszamásztam az ágyba, direkt pónilovakra, kis színes virágocskákra és lepkekakira akartam gondolni, de nem, mert megint visszaaludtam és tovább rakosgattam a négyzetre emelt operátorokat egyik oldalról a másikra. Közben pedig fájt a mellkasom és a bal karom. 
Azt hiszem lázas vagyok.

Nincsenek megjegyzések: