2012. október 6., szombat

Hangfoglalás 2012

Voltunk, láttuk, jó volt.
Megnéztük a Frantic zenekart, akik még mindig jók, mondhatni "horzsolnak", és meglepő módon az énekesnek az énekhangja és az üvöltözős hangja is tök jó. Viszont úgy 5 kilóval kevesebbel jobban nézne ki.  Az a szegény basszusgitár meg nagyon pórul járt, össze volt szigszalagozva, nem volt túl elegáns.
Jól szóltak egyébként, leszámítva, hogy az utolsó dalban a szóló közben egyszercsak eltűnt a szólógitár hangja.

Sajnos sehol nem találtam 5 húros Thunderbirdöt, csak 4 húros volt kirakva belőle, és abból sem a trans black. Cserébe kipróbáltam egy Cort fretless akusztikus basszust, nagyon tetszetős volt játszani rajta, viszont lehet csalni, mert a fogólap tetején vannak pöttyök. Nagyon szép hangja volt, 132 ezer forintért mondjuk legyen is.

Találtam hevedereket mindenféle mintával. Itthon utánanéztem hogy mennyi is az annyi, 7000 Ft egy ilyen heveder, állítólag az USA-ban készítik kézzel. Két ilyen hevedert néztem ki, de olyan drágák...


1 megjegyzés:

...petya, a petya... írta...

mondjuk kicsit pofátlan, hogy kispórolják belőle a bundokat, és _ettől_ felmegy az ára:P