2012. november 9., péntek

Heti rémálom

Ezennel ennek a hétnek vége van. Már ami az iskolai rettegést illeti. Inkább elmondom, hogy volt.

Kezdődött azzal, megkaptuk a mecha zh eredményeit. Ahogy az várható volt, nem lett meg, de arra nem számítottam, hogy még így is éppen jobbat írtam az átlagnál.

Aztán jött a péntek, egyre közelebb és közelebb, és én egyre jobban féltem. Reggel úgy indultam suliba, hogy én ezt az atomkvantum gyakzht bizony megoldom. Legalább 2 feladatot az 5-ből, és majd boldog leszek, de nem így lett.

Egyrészt mert csak 4 feladat volt, másrészt mert mindegyik abból a feladatsorból volt, amiről a tanár azt mondta, hogy annál könnyebbek lesznek a zh-n. Én mindent megtettem, amit tudtam, kitöltöttem 4 oldalt a semmivel. Szánalmas próbálkozásaim vegére szerettem volna a tanárnak egy kis levelet írni, melyben bocsánatot kérek, amiért időt kell szánnia erre az újrahasznosítható szemétre. Aztán mégsem tettem, viszont átgondoltam a lehetőségeimet, és arra jutottam, hogy a legjobb lesz, ha ezt a tárgyat csak jövőre csinálom meg, amikor már sokkal okosabb leszek, mint most. Például addigra megtanulom a mechanikát, a diffegyenleteket, az integrálást, a termodinamikát, és némi statisztikus fizikát.
Akkor pedig majd nem azért fogok tudni megoldani egy feladatot, mert bemagoltam az egyenletet, amit a füzetemben találtam, hanem mert tudom, hogy úgy kell, és hogy mi mit jelent.

Délután vektor zh volt, ami mitatt nagyon aggódtam, de azt hiszem, jól sikerült, még vektoregyenletet is fel tudtam irni, és ha kérdezték volna, még a vetítés vagy a tükrözés mátrixot is meg tudtam volna adni. Már most tudok egy hibát, de szerintem azért nem jár 2-nél több pont levonás. Nem is tudom, hogy mennyi a max pont. Azért még egy kicsit izgulok érte.

Nincsenek megjegyzések: