2012. november 17., szombat

Találtam egy mémet

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Ugyanaz, mint a dédnagymamámnak és remélem ugyanúgy.

2. Melyik dalon tudsz úgy igazán sírni?
Mostanában végülis bármelyiken, de ez nem a dal hibája.

3. Félsz a sötétben?
Nem, a takaró alatt nem bánthat semmi.

4. Szerelmes vagy valakibe?
Több, mint 3 és fél éve.

5. Mi volt a legcikisebb dolog, ami történt veled életedben?
Nem tudom, az ilyeneket igyekszem nem megjegyezni.
De amikor szegény lovat leprokariótáztam, az elég vicces volt.

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Nem, de elég sokakat pofoztam volna fel, vagy vágtam volna tarkón. Pedig sosem tennék ilyet a valóságban.

7. Szerinted a péntek 13 szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?
Hétvége jön utána, persze hogy szerencsét!

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Az apámnak még soha semmit sem árultam el.

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nincs, kiváló zenei ízlésem van.

10. Kiskorodban sírtál, amikor szurit kaptál?
Bátor kölyök voltam én, nem egy alamuszi nyuszi, mint most.

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Attól függ.
Ha azért lennék híres, mert lettem valamit az asztalra (pl egy tudományos cikket egy jelentékenyebb folyóiratban) akkor leginkább büszke lennék magamra, és az egész életemet lecserélném egy olyanra, ahol vagy egy szép házam egy nagy tanyával, ahol van 1-2 ló, 2 kutya, néhány tyúk, és egy szép nagy veteményeskert. Akkor bizony boldogság lenne.
De ha pletykalapok rovatain lennék híres, akkor elmennék minél messzebbre, ahol senki nem talál meg.

12. Szoktál álmodozni?
Nem, a fejemben egy fekete lyuk van, ami mindent elnyel és semmit sem enged ki magából...

13. Járnál Chace Crawforddel?
Életemben nem hallottam ezt a nevet, biztos hogy nem.

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, nevek?
1et mindenképp, de 3-ig még gondolatban is bátran elmegyek. Csak az első lányom nevét tudom, de nem árulom el, majd ha aktuális lesz.

15. Adni, vagy kapni jobb?
Barátságot adni, bizalmat kapni.

16. Van elég önbizalmad?
Mostanában nincs, másoknak adtam.

17. Mit változtatnál magadon?
Örülnék ha nem lennék ilyen hízékony alkat, de inkább 10 centivel hosszabb és egészségesebb hajat szeretnék.

18. Várod a sulit?
Minden vasárnap este tűkön ülök.

19. Mi a kedvenc tantárgyad?
Ebben a pillanatban nincs, a túlélésre törekszem. Így visszanézve a biosz szak alatt 3 volt: Biokolloidok és nanostruktúrák,  Fizkém, Szerves kémia. Most azt remélem, hogy a Fullerének és szén nanoszerkezetek c.tárgy lesz, de erre még egy kicsit várnom kell. Meg a termodinamika, arra kíváncsi vagyok.

Nincsenek megjegyzések: