2013. január 18., péntek

Könyvek 2013-ra

Már nagyon nem sok van hátra a vizsgaidőszakból, ezért megengedem magamnak, hogy listát készítsek arról, miket szeretnék elolvasni 2013-ban.

Harry Potter sorozat, elsőtől az utolsóig, mert nekem ez teljesen kimaradt. Azt sem tudom ez hány részt jelent összesen, mert a filmekből is csak vagy 4et láttam (és azt se moziban).

Galaxis útikalauz 5 része. Ezt már egyszer olvastam, de azt hiszem nem árthat meg.

Jules Verne rengeteget írt, nem is tudtam ezt róla, úgyhogy inkább csak azokat, amikről eddig hallottam: Utazás a Föld középpontja felé, Nemo kapitány, 80 nap alatt a Föld körül,  A rejtelmes sziget. Van még amiről nem hallottam de cím alapján szerintem elolvasnám: Utazás a Holdba, Utazás a Hold körül, Nyolcszáz mérföld az Amazonason, A lángban álló szigettenger, meg még vagy ötöt felsorolhatnék.

Karinthy: Utazás a koponyám körül.

Azt hiszem ez már most túl sok erre az évre.

Nincsenek megjegyzések: