2013. január 4., péntek

Kritikus Hang

Nézem ezt a Voice-t most éppen, egyelőre annyit hallottam erről hogy jobb mint az ikszfaktor. Nemtudom, egyiket se néztem, csak az indexen szokott lenni mindkettőről elég lealázó kritika. A helyzet az, hogy igazuk van. Itt a live! véleményem a dologról, ezeket Hercegnek írtam.

én: az előbb a lány arcán az látszott hogy meglepődött a saját véletlenül elcsúszott hangján :D
amúgy szerintem ebben a vioceban jó hangok vannak
Herceg: :) előfordul, igen
én: gyóhe
Herceg: ?
én: aquarius megy *
ez a dal a hair musicalban van azt hiszem
nagyon remeg a lány hangja
Herceg: lehet, úgy néz ki a lány :)
én: nemjaó
amúgy lehet csak effektezik a hangját mert elég furán remeg szerintem
mintha gargarizálna kb :D
Herceg: :D
anyum egyetért :)
én: tök fapofával énekelt amúgy egy musical dalban ez nem jó, pláne nem egy hairben
Herceg: hát jap
én: azt hiszem nagyon kritikus vagyok :D **
Herceg: nem baj :)
viszont aki most jön, elvileg ő anya kedvence

én: mennyire jó lenne már ha kritikus lennék, fizetnének azért, hogy megmondjam mindenkinek hogy mennyire szar, aztán néha azért megdicsérnék is ezt azt
Herceg: :D
de minden rajongó utálna :P
én: pl ennek a srácnak gyönyörű a tekintete, de már látom azt a rengeteg 10 éves kis visítozó kiscsajt a tv előtt.... borzalmas :D ***
Herceg: :)
én: ez a dal meg amugy nagyon jó, de ebben az előadásban nem az
nem is tudtam hogy ilyen kritikus vagyok :D tök durva, még magam is meglepődöm ezen
ááá azért ilyen a tekintete mert nagyon hosszú szempillái vannak :)

én: amúgy ebben a voiceban meg az a rossz, hogy az összes énekest úgy állítják be mint valami mártírt, az egyik szakított a nőjével, a másiknak a nagyszülei meghaltak, a harmadiknak beteg a gyereke, tiszta tragédia ez a műsor
lehet azt hiszik hogy a nézők nem nézik a barátok köztöt és ezzel próbálják konkurálni berényi andrás halálát :D
Herceg: :D
gyóóó
meghalt Az András?! :o
én: ja, még nyáron volt a hír hogy végleg ki fogják írni a karakterét
de már várom hogy mikor jelenik meg szellemként, mint magdi néni :D

* Az előző adásban volt egy "produkció" amit azért néztem meg, mert elég erős kritikát kapott, de szerintem kritikán aluli volt (a System Chop Suey-jét próbálta imitálni nem sok sikerrel), de abban feltűnt, hogy a zenekar is nagyon béna, de lehet hogy csak a hangmérnök live! bénázza el, vagy egyszerűen a tv nem tudja azt a hangzást visszaadni ami eredetileg szól. Most se volt normális hangzás.
** Ezt mondjuk eddig is tudtam.
*** Sajnálom, nem emlékszem a srác nevére, de nem is érdekel.

Nincsenek megjegyzések: