2013. január 1., kedd

Újévkor az óévről

Addig vaciláltam, amíg végül csak elmentem szilveszterezni. Egyébként jól tettem, de sajnos nem ismerem Lindát. Viszont volt ablak és karácsonyfa, meg társaság, az mindenképp. Jó volt.
Közben most azon gondolkozom, hogy mi a fene történt velem 2012-ben...
- lett egy diplomám, amivel még mindig nem vagyok kibékülve, de talán nem is leszek soha.
- végigtanultam a nyarat, aztán elkezdtem a biofizikát, és gyakran túlaggódtam a dolgokat, de mostmár többet ilyet nem csinálok, nem tett jót senkinek és semminek.
- az anyukám nyugdíjas lett és 60 éves, és most elkezdett olyan dolgokat, amiket eddig nem csinált, pl. rendszeresen elmegy kertészkedni, állandóan süteményt gyárt és kötött nekem egy sapkát. Egyébként amikor elmegy az egyik barátnőjéhez, akkor ott felpattan a szobabiciklire (amit ők amúgy sose használnak) és ilyen 15-20 km-eket teker. Ilyen csuda anyukám van!
- volt ám gitározós része is a nyárnak, na azt nagyon élveztem, meg a konceret is a végén, még akkor is, ha senki nem jött el azok közül, akiket a legjobban vártam.
- sokat voltunk kirándulni a nyáron, imádtam.
- így az év végén annyiféle karácsonyozás volt, hogy már majdnem szeretem a karácsonyt.
- elmaradt a világvége, vagy csak nem vettük észre, nem tudom, mindenesetre kíváncsian várom 2013-at.

Nincsenek megjegyzések: