2013. február 3., vasárnap

Bemelegítés

Most eldicsekszem azzal, hogy milyen ügyes voltam, aztán egy kicsit panaszkodom is.
Szóval először is, letekertem 18 km-t. Ez így nem tűnik valami soknak, de tavaly október óta semmiféle sportnak nevezhető tevékenységet nem végeztem, ellenben rengeteget ettem, szóval kezdetnek ez tök jó. (Meg amúgy tekerem volna még, de indulni kellett haza.)
Hogy mindennel tisztában legyetek, elmondom, hogy ezt a "nagy edzést" nem az esőben csináltam, hanem szobában, méghozzá Anya barátainál. És ott egyszercsak megkérdezte tőlem Sanyibá, hogy tudok-é sakkozni. Nem szoktam játszani, mondtam, de azért tudom, hogy kell. Elő is került mindjárt a sakk-készlet - (Petya, ezt a szót így kell leírni?). 2 meccset játszottunk. Az első egy elég gyors és csúfos vereség volt számomra, talán még 10 lépés sem kellett hozzá. Aztán a visszavágót egy hosszabb, igazibbnak tűnő csatában megnyertem. Rendkívül büszke vagyok ám magamra emiatt, mert sakkban sose voltam jó. Nem mintha sokat játszottam volna régebben.
Ilyen nagyszerű napom volt eddig, de jelenleg alig bírok ülni, úgy fáj a fenekem. Ez a szobabicikli tömzsi emberekre lett beállítva, szerintem még anyának se teljesen kényelmes. Valamint szomorú vagyok, mert oda nem lehet csak úgy akármikor elmenni, a futáshoz pedig nekem még nincs elég meleg, szóval nem lehet ilyen helyzetben mit tenni, meg kell várni a rendes tavaszt.

1 megjegyzés:

...petya, a petya... írta...

sajnálom, tanácstalan vagyok. MHSz szerint két tag mindig egybe, ha nem azt jelenti, mint külön; ennyit tudok. lehet, hogy azt jelenti külön is (vö. kb sakkozó készlet, bár ez mindenhogyan vacak:P, meg tűzoltóautó, mert hát nem az autó oltja a tüzet stb). de a nyelvtan dolga elmondani azt, hogy mi van, nem megmondani azt, hogy hogyan kell. innentől kezdve szájízre és lelkiismeretre van bízva. én perverz módon sakkkészletnek írnám, mermérne, de nem szebb és tudtommal nem is szabályosabb.