2013. március 3., vasárnap

Első tavaszi futás

Délután kettőkor elálmosodtam, és elaludtam. Mondtam előtte Heregnek, hogy 3 órakor keltsen fel. Ő ezt igyekezett is teljesíteni, csakhogy a simogatásos módszert választotta, így még 40 percig tartott, mire sikerült elérnie, hogy kinyissam a szemem. Aztán még pár percig feküdtem az ágyban, és tengeri csillagnak álcáztam magam. Aztán Herceg egy párnát rakott a bal kezem alá.
- Miért raktál párnát a kezem alá?
- Mert a másik alatt is van. Szimmetriai okokból.
- Akkor kevesebb lesz a rezgési módusom.
- Ezzel arra célzol, hogy visszaalszol?

Nem aludtam vissza, hanem összeszedtem magam, és sikerült rávennem Herceget, hogy jöjjön el velem futni. Bemelegítés után mentünk is. Sose tudtam jól futni, de már tavaly ősszel elhatároztam, hogy megedzem magam, csak aztán jött a hűvös idő, amikor már nem akartam menni. Most viszont gyönyörű szép tavasz van, nem szabad kihagyni ezt a remek lehetőséget.
Találtam egy nagyon egyszerű edzéstervet a neten. Az első alkalomra azt írja, hogy az "1 perc futás + 1 perc séta" egységet ismételjük 10-szer. Ezt meg is tettük. Az 5. körben éreztem először hogy dolgozik a lábam. Tegnap csak a bal combom fájt, ma mindkét lábamban izomláz lett, de ennek örülök a legjobban, és már alig várom, hogy menjek megint.

Nincsenek megjegyzések: