2013. április 19., péntek

Események

Az elmúlt napokban összegyűlt néhány egyperces, de ezeket nem akartam postolni addig, amíg előbbi post meg nem íródik. De most!

SP
"Maguk, akik komoly matematikát tanulnak..." - na itt hangosan felnevettem magamban.
"Gondoljanak bele milyen nehéz lehet a feleségemnek egy ilyen gondolkodású emberrel élni."
"Szokta is mondani, hogy milyen kvadratikus alak vagyok."

Utcazene
A kéregetőket utálom. De amikor valaki tesz is valamit, akkor az már mindjárt jobb. Főleg, ha azt jól csinálja. Mint például az a bácsi a Corvin-negyed aluljárójában, aki hétfőn ott hegedült, meseszépen. (Általában utálom a hegedűt, mert csak vinnyog, és eddig nagyon nagyon kevés olyan hegedűjátékot hallottam, ami tényleg szép volt.)
Néha előfordul az egyetemnél is egy-két srác, akik csak úgy odaülnek, gitároznak, és énekelnek. Ma egy ilyen fiú ült ott, tök jó hangja van, illett ehhez a szép nyári naphoz.

Lányok
* a nyugati téri aluljáróban
Én: Azok ott kurvák?
Herceg: Kurvák? HOL???
Szerintem én vagyok a legfigyelmesebb menyasszony a világon.

Madarak
Cinkék, zöldikék, verebek, rigók, balkáni gerlék, respectively. Sose volt még ez az etető ilyen népszerű hely! A büdös nagy barna galambokat mondjuk nem szeretjük.

Munka
Igen, kaptam munkát a nyárra, nagyon menő, remélem ügyes leszek majd.

1 megjegyzés:

...petya, a petya... írta...

a 'respectively' jelentése "rendre"; értem, köszönöm.