2013. május 13., hétfő

Mai történések

Szülinapok
Többrendbeli szülinapok és események vannak itt mostanában.
- Herceg negyed évszázados. Mézi pont annyi idős, mint amennyi Herceg volt, amikor én megszülettem. Mikor született Mézi? (Ha még nem emlegettem, Mézi a szomszéd kislány).
- Pont ma egy hónapja, hogy menyasszonya lettem Hercegnek.

Érettségi
Rendkívül büszke vagyok magamra, amiért   Szerintem az teljesen normális, hogy képes vagyok megírni egy középszintű matek érettségit, de azért az emelt szintűbe még nem mertem belenézni.
Már alig várom, hogy megnézhessem a bioszokat és a fizikákat. Utóbbiból lehet,  hogy szintén csak a középszintűhöz leszek elég bátor. Ú meg a föci, hátha még az is megy.

Béremelés
Azt a hírt hallottam, mely szerint az orvosok, ápolók, egyéb kórházi szakdolgozók bérét valami bruttó 40e forinttal emelik. Ez remek, mondhatni csodás (bár nettó 20ezertől én azért nem lennék annyira elájulva.) A kormány rendkívül büszkén domborítja most a mellkasát, hogy bizony semelyik másik uniós országban nem emelik az egészségügyben dolgozók bérét, csak közben elfelejtik összehasonlítani a bérezéseket.

Nincsenek megjegyzések: