2013. június 17., hétfő

A pénteken említett 8lábú rém megint itt van. Vasárnapi érkezésemkor nem találtam meg őt, de sejtettem, hogy a zárt ajtón át nem juthatott messzire. Ma reggel már újra a sarokban gubbasztott, de ez teljesen várható volt, miután tegnap este még lámpafénnyel becsalogattam neki néhány remek repülő rovart, és ami azt illeti, bíztam benne, hogy ennek örülni fog.
Ami viszont a lábát illeti... hát azok rohadtul nem 5 centisek, hanem minimum 8, böszme nagy ez a dög. Nem kéne hogy itt legyen, hozzányúlni nem merek, de végül is nem zavar ő itt engem. Herceg kb. két óra múlva megérkezik, ha ő se tessékeli ki, akkor itt marad.

Meló:
- holnap AFM-mel is megnézzük a fehérjénket. Ilyet se láttam még, szóval nagyon izgi lesz.
- az épületben van légkondi, nagyon kellemes hőmérsékletben voltam egész nap, és bár láttam, hogy odakint szépen süt a nap, mégis meglepett a rám szakadó 40 fokos meleg, amikor kiléptem az ajtón.

1 megjegyzés:

...petya, a petya... írta...

én is ezért (is) szerettem nyáron inkább az mta-n lenni, mint a délre néző szobámban a 8-on..:)