2013. június 18., kedd

AFM és kudarcot vallott tisztítási

Szerintetek hogy néz ki egy AFM (atomerőmikroszkóp)?
Én azt hittem, hogy ez egy hatalmas berendezés, ugyehogy. A frászt, egy kb. 50*50*50 centis doboz. Miklós meg még pislogott is rám, amikor kifejeztem csodálkozásom, azt mondta, ennél még kisebb is van. Nyehh! Amúgy itt is tök jó képeink lettek.

Cserébe a 6 literes sejtkultúrából kiindult fehérjetisztításunkból nem lett semmi. Megvan a fehérjénk, az áteső részben tunyul, és esze ágában nincs kitapadni a DNS oszlopra. Valószínűleg egy része a folyamat korábbi részein is elvész, szomorú nagyon. Nekem kéne rájönnöm a hiba forrására és meggyőznöm a főnököt az igazamról. Még nem tudom, melyik lesz a nehezebb feladat.

1 megjegyzés:

Koppany írta...

Ezt is egy AFM-mel csináltam még évekkel ezelőtt :)