2013. június 20., csütörtök

Hétvége előtti mémes

Ma voltam az ELTÉn megint, ott dolgozik egy lány, akitől tudok tanulni sokat. Aztán 4 petri-csészével, némi kloramfenikollal és pár mikroliter plazmiddal visszamentem a SOTÉra, ott csekkoltam egy-két dolgot, aztán hazajöttem. Az elmúlt 3 napban 5és fél órával dolgoztam többet a kelleténél, ma megérdemlek két óra szabadságot. Hercegnek megérkezett az új számítógépe, holnap hazamegyünk, és azonnali hatállyal megírom mind a három beadandómat. Ej de sok marad a jövőhétre. Addig itt egy mém, ez is M-től való. 

Mi vitt rá, hogy elkezd a blogolást?
Amikor hirtelen újra elkezdtem verseket írni, valamiért úgy döntöttem, hogy blogkéntnetre is felteszem. Persze az összes megvan papíron is, és régebbiek is vannak, amiket nem raktam fel. Aztán Herceggel való összefonódásunk idején hirtelen nagyon sok olyan ismerősöm lett, akinek volt blogja, így aztán kedvem lett nekem is ehhez itt.

Mi volt a legjobb dolog az életedben?
A legjobb dolog az, hogy Herceg manyasszonya vagyok, de ehhez elég sok megfelelő döntés kellett az életben, pl. hogy mindkettőnknek van színjátszós múltunk, zeneiskolás múltunk több közös ponttal, aztán hogy pont a Hermant jelöltem meg első helyen (egyébként az összes szüleink mind Hermanosak voltak), aztán hogy Vokálosok voltunk, hogy arra a bizonyos koncertre elmentem és Ő is eljött... szóval ezek mind.

Sok szépségápolási holmival rendelkezel?
Attól függ, mi a sok. Szerintem bizonyos nőkhöz képest egyáltalán nem sok az, ami nekem van, ha meg azt nézzük, hogy mennyit használom, hát olyan, mintha nem is lenne. Hajápolási cuccból viszont tényleg sok van: sampon, balzsam vagy hajpakolás, hajszesz és nem kimosandó hajvégápoló. Szerintem ez utóbbi elég sok.

Van valami nagy álmod, amit el akarsz érni?
Szeretnék hozzámenni Herceghez, szeretnék vele és néhány gyerkőccel egy szép kedves családi házban élni. Karrier szempontjából meg szeretném, ha lennének cikkek, amiben ott a nevem, szeretnék dobogós TDK helyezést, szeretnék PHD fokozatot, és szeretnék ehhez illő szép fizetést kapni. 
De valójában csak azt szeretném elérni, hogy az Anyukám és a legjobb barátaim büszkék legyenek rám.

Van háziállatod?
Van egy irtócuki teknősöm, de nagyon keveset látom, és már alig várom, hogy legyen egy igazi saját lakásunk, ahová első dolgom lesz betelepíteni őt.

Szeretsz kirándulni?
Az a legeslegjobb az összes szabadidőeltöltés közül.


Milyen számodra az álomesküvő?
Ejnye no, hát 1-2 év múlva meglátjuk. 

Van kedvenc idézeted?
Nem szeretem az idézeteket, mert közhely az összes, nem szeretem más szavával kifejezni a véleményem. Ettől függetlenül vannak nagyon szépek, de kedvenc, olyan nincs. 

Melyik az az étel/ital, amiből bárhol, bármekkora mennyiséget el tudsz fogyasztani?
A bármekkorával nem feltétlenül értek egyet, de feltétlenül kilós mennyiségekről van szó: nyáron csak a görögdinnye, koranyáron az eper és a cseresznye, megunhatatlan.

Gyűjtöttél valamit gyerekkorodban?
Amikor már épp tudtam járni, nagyon érdekesnek találtam az utcán szétdobált csikkeket. Később szalvétát. 

Ha már gyerekkor, akkor mi volt a kedvenc meséd?
Annyira könnyű ez a kérdés, hogy egyszerűen nem tudok rá válaszolni. Talán inkább jelenidőben. Amikor Anya mondott nekem mesét, akkor egy időben mindig a Piroska és a farkast kellett elmondania, máskor pedig a Hét kecskegida történetét akartam hallani minden nap. Videokazettán voltak/vannak meséim, szerintem azok közül az Excalibur - A bűvös kard és a Dínó a kedvencem. Amit még nagyon szeretek (de nem volt meg), az a Pocahontas, de nem a szőke az érdekes benne, hanem Fűzanyó, meg a mosómedve, meg a kolibri, meg azok a gyönyörű színes falevelek!

2 megjegyzés:

Midnight÷Moon írta...

Hát ezek irtó cuki válaszok, jó volt ilyen mosolyrafakasztó blogposztra hazajönni két hét után :))

borii írta...

:)