2013. június 4., kedd

Lvl 2. #Helyismeret

Ma kevesebb embernek mutattak be, cserébe többet kellett dolgoznom.
9-re mentem, lett belépőkártyám, beléptem.
Készítettünk egy mérést, csak olyan bemutató jellegűt, hogy tudjam, mikre kell majd számítani. Kaptam még két cikket is, de azokat nem most fogom elolvasni, mert csütörtökön még vizsgázom egyet, arra is tanulnom kell.
Eredetileg 5-ig kéne dolgoznom, de az ilyen labormunkáknál lehet rá számítani, hogy benn kell még maradni kicsit. Ma 6-kor jöttem el. 5-kor még fluoreszcenciát mértünk (a műszert ezennel elnevezem Flufinak), fél 6-kor már majdnem elhittem hogy mára vége, de aztán még jókislány módra szépen elmostam az edényeket, elraktam a pipettákat, a hegyeket meg a küvettákat, és feltöltöttem a desztvizes palackokat. Már egészen jól boldogulok a mit-hol-keressek kérdéssel, és már a labort is automatikusan megtalálom!
Búcsúzásképpen meg lettem kérve, hogy még 100mg DTT-t mérjek már ki, és a pH-t is legyek oly kedves mérjem meg/állítsam be. Kimértem, megmértem, pontjóvolt, hazajöttem.

Nincsenek megjegyzések: