2013. június 6., csütörtök

Lvl 4. #Újdonságok

Tegnap felfedeztem a lépcsőt.
Amikor először voltam ebben az épületben, a portán elmondták, hogy lifttel menjek fel a másodikra. Én megkérdeztem, hogy lépcső merre van, de ők ragaszkodtak hozzá, hogy lifttel menjek. Így aztán eddig akaratom ellenére kénytelen voltam liftezni, de mostantól végre már nem kell majd.

Van két srác, akik néha bejárnak és mérnek, ők BSc-sek egyébként. Hetente váltják egymást, most B volt benn. Ma is ugyanolyan mérést csináltunk, mint tegnap, csak kicsit más mennyiségekkel. B mért Flufival, én Kerivel, és gyönyörűszép OD görbéket kaptam! Nagy boldogság ez! A flufis eredményeket nem tudom, azt B intézte.

Lett majdnem saját gépem is. Egyelőre csak vendégként tudok belépni rá, mert a régi adminnak nem tudjuk a jelszavát. Ez nem túl vidám, mert szeretnék rá rakni egy konvertáló programot, R-t és a biztonság kedvéért egy gnuplotot is.

Amikor ma eljöttem, már alig volt ott valaki, a mi laborunkban* már nem is maradt senki, ezért elpakoltam, és be is zártam. Egyre önállóbb vagyok ott, de a jövő héten meg kell tanulnom a Bradford-tesztet, a plazmidtranszformálást, a bacitenyésztést és a fehérjetisztítást. Utána nekem kell majd mutánsokat gyártanom.

*Én azt szeretem a legjobban az eddigi tudományaimban, hogy földrajz oktvztem, biológus diplomám van, fizikus leszek és az orvostudományi egyetemen a kémia laborban dolgozom.

Nincsenek megjegyzések: