2013. június 12., szerda

Lvl. 7. #Újabb challenge

Ma Bradfordot elemeztem, ha valaki könnyen gyorsan egyszerűen el tudná nekem mondani, hogy hogy kell gnuplotban egyenest illeszteni mérési pontokra, annak nagyon tudnék örülni. És mindezt úgy hogy ábrán is lássam, ne csak a saját számolását.

Kaptam egy gyors küldetést, át kellett mennem az ELTÉre elhozni friss fehérjemintákat. Így is történt, utána a laborban dialuizáltuk még kicsit, aztán kivettem, és 50 ill 100 mikroliterekes adagokra kellett szétosztanom a mintákat. Összesen 68 kis pcr-csőbe került minta, amiket folyékony nitrogénben gyorsfagyasztottunk, így kerültek be a -80°-os fagyasztóba. Ez a folyékony nitrogén a tipikus "iskolásoknak való látványos kísérleti eszköz", de én még most is úgy tudok örülni neki.

Holnap megint korán megyek, hogy aztán az ELTÉn megint elektronmikroszkópozzunk. Most valami másféle módon előkészített mintákon fogunk vizsgálódni, de nem tudom mit is várunk pontosan. Hosszú nap lesz.

Lereszeltem a hüvelyk- és mutatóujjaim bőrét pisztáciával.

Nincsenek megjegyzések: